פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה והתנערות מאחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מיטה מתכווננת מתצוגה במסגרת תערוכה שבה הציגה נייט סליפ את מוצריה.
המיטה הוצגה בפניי כפריט סוג א', וקיבלתי עליה הנחת מוצר מתצוגה.
כאשר קיבלתי את המיטה הסתבר לי שבארגז המצעים ישנו שבר גדול מאד, אשר הוסתר ע"י מדבקה גדולה!
התקשרתי לחברה, ובשירות הלקוחות התנערו מאחריות תוך אמירה שהמיטה היא מתצוגה ושהסכמתי לקבלה כפי שהיא.
אך אין הדברים כך.
איש לא הציג לי את הפגם או אמר לי שהמיטה סוג ב' ונתן לי אפשרות בחירה אם אני מעוניינת לקנות סוג ב' או לא, ולא זו בלבד, אלא שביודעין נעשה מאמץ להסתיר את הנזק ע"י מדבקה גדולה שהודבקה עליו!
ייתכן מאד שהמיטה ניזוקה בכלל לאחר שעזבנו את המקום, או בשלב פירוק התערוכה/ההובלה, אך אין לי דרך להוכיח זאת או לדעת זאת בוודאות.
אני קניתי מיטה מתצוגה שהוצגה לי כפריט סוג א' שאין בו פגמים (למרות ששאלתי אם היא תקינה ואין פגמים), וקיבלתי מיטה שבורה ופגומה, שביודעין הוסתר הנזק שבה.
החברה מתנערת מאחריות ונותנת לי אופציה להחליף את ארגז המצעים על חשבוני- עלות של כ 2000 שקלים!
הונו ורימו אותי. אין לזה מילה אחרת!
הזנק הוא גם כספי וגם נגרמה לנו עוגמת נפש רבה מאד באכזבה ובתחושה המרה שבקבלת המוצר הפגום.
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר או ארגז המצעים על חשבון החברה פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
נמרוד בטאן, מנהל אגף לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. אני מצר מאוד על השתלשלות הנעשה, וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו. תגובה:
למרות שלא היה ניתן להוכיח כי אנו גרמנו לשבר.
סופק ללקוח מיטה חדשה לשביעות רצון הלקוח
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה