|
|
|
|
|
|
אספקת מוצר פגום ולא ע"פי מה שהוזמן |
נושא התלונה: |
יום חמישי 07 נובמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נייט סליפ פתח תקווה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רכשתי חדר שינה מנייט סליפ סניף פ"ת סופר לי חדר שינה פגום ,לא בצבע שהוזמן+סוכם בהזמנה שזה כולל הובלה אך שילמתי למוביל 450שח
|
+עלבון |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה ,אספקת מוצר תקין +החזרת דמי ההובלה ששולמו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נייט סליפ סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
נמרוד בטאן, מנהל אגף לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. אני מצר מאוד על השתלשלות הנעשה, וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו. |
תגובה: |
עלות ההובלה נאמרה ללקוח עת המכירה.
לגבי הפגמים והצבע, זה נמצא בטיפול האישי של מנהל מחלקת שרות לקוחות.
בברכה,
נמרוד בטאן |
פתרון: |
|
|
|