פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזרון פגום ושרות עוד יותר פגום נושא התלונה:
אביסרור אלי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בשני לפברואר 2014 רכשנו מזרון מנייט סליפ נתניה
החלטנו להתפנק עם מזרון של סימונס .
כשקנינו נאמר לנו שאם המזרון במלאי אז הוא יגיע עוד באותו שבוע
והוא אכן הגיע באותו שבוע
רק מה? שהביאו לנו מזרון פגום עם בליטה במזרון
מה שלא יעלה על הדעת בהתאם למחיר ששילמנו עבורו
כשדיברנו עם סימונס אמרו שישלחו טכנאי ובמידת הצורך יתקנו
מה שלא מתקבל על הדעת משום שקנינו מזרן חדש וזה מה שאנחנו רוצים לקבל.
אך נעננו בשלילה בטענה שזה מזרון שהגיע מהמלאי של החנות
לאחר מכן דיברנו עם נציג מהחנות בשם רונן והוא טען שהאפשרות היחידה שיש לנו זה לקבל שירות מסימונס .
אז ביקנו להחזיר את המזרון אך רונן טען שאנחנו לא יכולים להחזיר בגלל שהמזרון יוצר עבורנו במיוחד.(שקר גס)
א. המזרון לא יוצר עבורנו במיוחד לפי מידות מיוחדות
ב. המזרון הגיע אלינו באותו שבוע כי הוא היה כבר במלאי לדבריהם
וגם לדברי סימונס שטענו שזה מהמלאי של החנות

בקיצור
בושה וחרפה
מצב ממש לא נעים ומתסכל
ובנתיים ללא פתרון
אבל יטופל בחומרה
ואם יש נפגעים נוספים כמוני ? אתם מוזמנים ליצור קשר לאיחוד וטיפול בבעיה
עוגמת נפש סוג הנזק :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
נמרוד בטאן, מנהל אגף לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. אני מצר מאוד על השתלשלות הנעשה, וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו. תגובה:
לאור העובדה כי אתה לקוח של חברתנו, ועל מנת שתמשיך להנות ולרכוש מאיתנו.
אנו רוצים לשלוח איש שרות על מנת שיאבחן את המוצר.
ובמידה ואבחנת איש השרות תקבע שיש פגם.
אנו נייצר מזרן חדש מאותו דגם ומידות שלך ונספק לך אותו בתמורה לפגום.
בבררכה,

נמרוד בטאן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה