פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספת ארוח מצחינה בריח נבלה/שתן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת ירקונים כתובת:
נייט סליפ וסימונס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי ספת ארוח מתצוגה במחיר 3900 ש"ח במקום 4700 ש"ח לחדשה.
ברגע שנכנס המתקין של נייט סליפ הערתי לו שיש לספה ריח של שתן או נבלה
המתקין אמר לי שכנראה זה הריח של הניילונים
אינסוף טלפונים , מיכתבים ופניות לא הזיזו לנייט סליפ ולסימונס שזרקו אותי מאחד לשני והתנערו מכל אחריות
פעם ספרו שאין אחריות מתצוגה , פעם אמרו שיש 3 חודשים בלבד ופעם הגיבו שיש לי שליש אחריות (שליש ממה) ובכל מקרה לא ישלחו בודק מטעמם כי אין אחריות לריח (?!)
היום אחרי חודש וחצי! הריח חזק ומגעיל כמו היחס שלהם ללקוחות
הציעו לי להחזיר את הספה עם הובלה לשני הכיוונים על חשבוני וגם קנס שיטילו עליי ושלא יחזירו לי את כל הכסף כפי שבקשתי או שאוסיף 1000 ש"ח + הובלה לשני הכיוונים ויעשו לי "טובה" שההובלה תעלה לי רק 300 ש"ח. בקיצור מוסיפים חטא על פשע! אני אמור לשלם 1300 ש"ח על מחדל שלהם! בקשתי את כתב האחריות וסרבו לתת
ןאלה שמות המתעללים בי : אסף לשם, מיכל שדה , עומרי, נאור , אלבינה מחברת סימונס. שמעון וקובי מחברת נייט סליפ צומת ירקונים.
עד היום הספה מסריחה ושני נגרים שהריחו מסרו לי זה לא ריח של דבק וזה מזכיר ריח של נבלה או משהו אחר רקוב, יכול להיות אפילו שזה גז מסוכן שמשתחרר מעיבוד החומרים של הספה (מקרה שהיה בעבר!).
האטימות של 2 החברות הללו אינה יודעת גבול
יש חוק ויש לקוות לצדק - הבעיה שיש לסבול עד אז. לא לכל אחד יש כוח להאבק בגדולים ממנו, החברות בונות על זה - זה היסוד שלהם לשירותם הלקוי מאוד!!

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
נועם סבן מנהל מחלקת שירות ותיאומי אספקות שם ותפקיד:
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. אני מצר מאוד על השתלשלות הנעשה, וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו. תגובה:
תלונת הלקוח נבדקה ונמצא כי המוצר נרכש מתצוגת החנות בהנחה משמעותית.
למרות זאת חברתינו תחליף ללקוח את המוצר שבביתו למוצר חדש וזאת כמחוות שירות ללקוח ולשביעות רצונו.

בברכה,

נועם סבן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה