פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בריונית מצד מוכר בחנות והתעלמות מכל הגורמים בחברה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נרכש מזרון מהסניף הנ"ל בסכום של 5,900 (כולל הובלה) ש"ח ב3.4.14, התנאי היחיד לרכישה היא שיגיע עד לחג הפסח שחל 10 ימים לאחר מכן.
במעמד הרכישה שולמו 3500 ש"ח בתשלומים והיתרה הייתה מיועדת לתשלום בכרטיס אחר.
כשהתקשרו לתאם איתי את ההגעה ל28.4 (!!!) לאפריל, סוכם כי התשלום המלא יתבצע רק במעמד קבלת המזרון כחודש לאחר הרכישה.
התקשר אלי כשבוע לאחר מכן מישהו בשם חיים וצרח עלי, כך ממש שאשלם לו עכשיו בלפון אחרת יבטל את ההזמנה, הכל בנימה מאיימת, גסה ובריונית.
החלטתי שאני לא מעוניינת לשלם סכום כה גבוה למישהו שמדבר אלי בגסות כזאת ולחברה שאינה מכבדת הסכמים עם לקוחותיה ומבטיחה הבטחות שווא רק כדי להשלים את המכירה. ומאז אנו מנסים לבטל את העסקה.
ממנהל שרות הלקוחות תחילה קיבלנו תגובה אמפטית אך לאחר ששלחנו את המכתב המתאר את השתלשלות העניינים לפי בקשתם- לא חזרו אלינו ואף אחד בכיר לא הסכים לשוחח איתנו כולל מנהל מרכז השרות. וכל זה בסוף חודש מאי. כמעט חודשיים לאחר שקניתי את המזרן
אף אחד לא הציע שום פתרון, שום התנצלות והדבר היחיד שהוצע זה שתי כריות שכבר הוצעו לנו וסירבנו מאחר ואין לנו צורך בהם.
גבו ממני כבר 600 ש"ח ואין לי עם מי לשוחח כדי לקבל החזר. גם מכתב שהועבר למנכ"ל לא כיבד אותי בתשובה.
אני אובדת עצות מול החברה שכל התנהלותה היא מזלזלת ובריונית ואין שום דרך לשוחח עם מי מהחברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
השבת הכספים שכבר נגבו וקבלת שיחת טלפון מגורם בחברה שיסביר לי מה פשר ההתנהלות הזאת פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
נועם סבן מנהל שירות ומשלוחים שם ותפקיד:
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. אני מצר מאוד על השתלשלות הנעשה, וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו תגובה:
1. תלונתך על עובד החנות נבדקה וטופלה משמעתית.
אין אנו מקבלים צורת דיבור ויחס כפי שאתה מתאר במכתבך.
2. חברתינו מייצרת לפי הזמנה ללא מלאי ועל כן אין אפשרות להוריד מוצר לייצור ללא גמר חשבון.
3. חברתינו מציעה לסיים את החשבון על מנת להוריד את המוצר לייצור.
4. עם גמר החשבון אנו נספק לך כמחוות שירות 2 כריות סימונס מדגם יוקרתי לבחירתך.

בברכה,

נועם
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה