פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשת נייט סליפ סנטר מזלזלת בלקוחות שלה! חוויה מזעזעת שהייתה לי איתם! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
להלן תיאור קצר של החוויה ה"נעימה" שלנו לאחר שהזמננו חדר שינה על ס"כ 12.000 ש"ח מהסניף עודפים שלהם בצומת ירקונים בפ"ת:

בעת ההזמנה הובטח לנו שחדר השינה יהיה מוכן ויסופק תוך חודש ימים (לא ימי עסקים). עבר החודש, כלום לא הגיעה והמשכנו להמתין. כשבועיים אחרי התאריך המובטח, התקשרתי לשרות הלקוחות והעניינים התחילו קצת לזוז. הסתבר שהמיטה והמזרון שלנו מחכים בסניף כבר שבוע והשידות, הקומודה והמראה יושבים אצל הנגר מוכנים כבר חודש! כששאלתי למה אף אחד לא יצר אימנו קשר, מנהל הסניף אמר שנתננו הוראה לא לספק כי היינו אמורים קודם לעבור דירה??? (עברנו דירה חודשיים לפני בכלל הגענו לסניף)...
אחרי יומיים חדר השינה הגיעה – שמחנו מאוד, אך שמתי לב שהמזרון הגיע לא בגודל שהזמננו, אלא גדול יותר. בסיס המיטה לאומת זאת, כן היה בגודל שהזמננו וכמובן לא תאם לגודל המזרון. ציינתי זאת למוביל, והוא מייד התקשר למנהל הסניף. לאחר שהסביר למנהל הסניף על הטעות, תשובת המנהל הייתה: "דחוף את זה חזק לתוך הבסיס, זה ייכנס!"...טוב, המובילים מילאו אחר ההוראות והלכו. לקראת הערב המיטה התפרקה. הורדתי את המזרון, הרכבתי מחדש את המיטה ושמתי עליה את מזרוננו הישן.
מהיום למחרת התחלתי בסבב טלפונים הן לשירות הלקוחות והן לסניף בדרישה שיחליפו לנו את המזרון לגודל שאותו הזמננו כדי שסוף סוף נוכל לישון כמו שצריך במיטה. מיותר לספר כמה התהליך הזה מייגע, אבל הדבר הכי מדהים הוא שזה כלל לא עזר – בשירות הלקוחות אמרו שייתפלו ויחזרו אלינו, ומנהל הסניף היה כל הזמן עסוק או בשיחה עם מישהו. לאחר שלושה ימים, כעוס ועצבני, נסעתי פיזית לסניף, מצאתי את המנהל והתחלתי לצעוק ולאיים. נראה שזה עזר כי המנהל מייד הציע פתרון – במקום להחליף את המזרון (שזה תהליך ארוך וכרגע חסר להם במלאי), נחליף לכם את בסיס המיטה לגדול יותר, כך שיהיה תואם למזרון. הסכמתי – רציתי שזה ייגמר ושנקבל את מה שמגיע לנו. הוא מיד התקשר לנגריה של החברה והזמין חלקים לבסיס מיטה חדש: "לוקח להם 10 דקות להכין את זה, עד החג בטוח תקבלו, אני מאמין אפילו קודם"...

אך הגיע החג ולא קיבלנו כלום, וחיכינו את החג, ואת חול המועד, ושוב התקשרתי לסניף, והמנהל היה בחופשה, ולאף אחד בחנות לא היה מוסג על מה אני מדבר. כשבסוף תפסתי את מנהל הסניף, הסתבר שהחלקים של המיטה כבר מוכנים, אך אין לא מוביל פנוי שיכול לספק אותם. עוד ימים של המתנה, עוד טלפונים...לאחר כשבוע שוב התקשרתי ואחת העובדות בסניף נתנה לי טלפון של מוביל – "שמעון (המנהל) מצא מוביל ודיבר איתו, תתקשר אליו ותתאם איתו, הוא אמור לספק לך את המיטה..."התקשרתי למוביל, הוא היה מאוד עסוק: "אם אספיק, אגיע היום אחרי צהריים". הוא אכן הגיע, הבן שלי כבר ישן ואשתי עמדה ללכת לישון – השעה הייתה עשר בלילה. הוא הרכיב את המיטה בדקות ספורות. לפני שהלך, דרש לקבל טיפ...

שלוש פעמים דרשתי מהרשת שיפצו אותנו על מה שקרה. אחרי הכל שילמנו להם 12.000 ש"ח. התשובה משירות הלקוחות הייתה שעצם זה שקיבלנו מיטה ומזרון גדולים יותר (על אף שלא ביקשנו את זה ואפילו העדפנו מיטה קטנה יותר, מסיבה פשוטה שחדר השינה שלנו קטן) - כבר קיבלנו את הפיצוי שלנו. מנהל הסניף הציע לנו שתי כריות אורטופדיות...

בקיצור חברים...לשמור מרחק מרשת נייט סליפ סנטר כמו מאש! הפיצו את השמועה!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
נועם סבן מנהל שירות ומשלוחים שם ותפקיד:
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. אני מצר מאוד על השתלשלות הנעשה, וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו תגובה:
1. למידת הכשל המוצג לצורך טיפול ומניעה
2.שיחת התנצלות ממנהל מחלקת השירות.
3.פיצוי הלקוח ב2 כריות סימונס יוקרתיות לבחירתו.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה