פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מהתחייבות על זמן אספקה נושא התלונה:
‏שבת ‏15 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו באמצע נובמבר שלוש מיטות בנייטסליפ סניף בני ברק לאחר שביקרנו בסניף כמה פעמים וקיבלנו הסבר מהמנהל והתנינו את הקניה בכך שהאספקה תהיה עד ה15 לדצמבר.
המוכר (המנהל לא היה באותו ערב וחשבנו שזה לא משנה כי מדובר באותו סניף) אפילו הוסיף את התנאי בעצמו על החשבונית (לאחר שניסה להגיד שנסמוך עליו ואני התעקשתי שיהיה כתוב). כמה ימים לאחר מכן קיבלתי טלפון שהאספקה נקבעה ל22 לדצמבר.
ויכוחים כמובן לא עזרו וגם לא שיחות לסניף. המוכר והמנהל מבטיחים לחזור ולא חוזרים, אומרים ששלחו מייל לסוכן ועכשיו כמובן מסתבר שלא קניתי את המיטות אצלם אלא בחברה או אצל הסוכן או אצל אני לא יודעת מי והכל כדי לנפנף אותי ולשלוח להתדיין ישירות מולם.
השבוע הנוסף שהוסיפו הורס לי תכניות חשובות מאוד (לא סתם התעקשתי על תאריך ספציפי). מנהל הסניף מדבר מאוד לא יפה, אני מתרשמת שזו השיטה, להבטיח את התאריך שהלקוח רוצה (לדבריו לא אומרים לא ללקוח, רק שחכו שצריך גם לקיים) ואחרי זה לטרטר אותו ולסמוך על המזל.
המנהל גם מנסה לאיים שהשיחה מוקלטת ואחרי שאני מודיעה לו שהיא אכן מוקלטת אבל מהצד שלי, מתעצבן עוד יותר. במקביל אני חוזרת לשירות הלקוחות, מפקססת בתיאום איתם את החשבונית עליה יש התחייבות לאספקה עד יום מסוים, שומעת שזמן האספקה הוא 35 ימי עסקים (בגלל זה הרי ביקשתי להתנות את הקניה בתאריך מסוים!), שומעת הבטחות לחזור אלי וכמובן איש לא חוזר.
כשנכנסתי לאתר זה, קראתי שזה קורה המון, כנראה זו השיטה וסומכים על זה שלא תובעים אותם.
אספקה של מה שרכשתי בזמן שהתחייבו פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה