פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בלוחות זמנים של אספקת מזרון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשנו ב-18.11.14 מזרון סימונס מחנות ניט סליפ בכרמיאל, ביקשנו לקבל אותו בהקדם בשל בעיות בריאות, המוכרת הבטיחה בע"פ שזה בטוח יגיע בפחות משבועיים. השקענו את מיטב כספנו במזרון יקר (זו הרכישה הכי יקרה שעשינו), שהלוואי היה משפר את בעיות הבריאות שלנו.
בדף ההזמנה היה כתוב 14 ימי עסקים. לגבי המספר שלה יש קצת בלגן, בדף שקיבלנו כתוב 101310184, וב-SMS כתוב 1016183...
כמה ימים לאחר הרכישה, קיבלנו טלפון מהחברה שההובלה תגיע ב-15.12, אמרנו שזה רחוק מידי והבטיחו קודם.
ישר התקשרנו לחנות נייטסליפ בכרמיאל והם אמרו שזה יהיה בסדר ויטפלו בזה.
לפני מספר ימים קיבלנו SMS מהחברה ששוב מודיע על אותו מועד. בשיחה עם מנהל החנות בכרמיאל, הוא אמר שהוא יישלח להם אימייל לזירוז המשלוח. שאלתי על תקשורת יותר ישירה כמו טלפון לבירור, הוא ענה שככה הם מתקשרים...
עברו 14 ימי עסקים והמזרון עוד לא הגיע, בשיחה עם מנהל החנות הוא הפנה אותי לשירות לקוחות והתנער מאחריות על מועד אספקת המוצר, הוא אמר שזו אחריות החברה. בשיחה עם שירות לקוחות של החברה, הם אמרו שהמועד אספקה לא יכול להשתנות, שלוקח ליצר 30 ימים מזרון כזה ולא ברור למה אמרו 14 יום. שאלתי על פיצוי,/ביטול כתמורה על עוד מספר לילות של שינה במזרון החלופי שלנו, במקום המזרון שהיה אמור כבר להגיע. הם אמרו שכספים/ביטול זה החנות, חזרתי למנהל החנות, מנהל החנות אמר שיבדוק עם המנהלים שלו ויעדכנו אותי... מה שעוד לא קרה.
שוב התקשרתי ומנהל החנות אמר שאין מה לעשות, המשלוח מתוכנן להגיע לאחר זמן ההסכם ב-15.12 והוא לא יכול לתת כל פיצוי.
מכאן, אני בוחרת לבטל את העסקה, דרך חברת ויזה, עם שירות כזה, מה יהיה אם לכשנקבל את המוצר, נצטרך איזה עזרה, נניח שבגלל אי דיוק של מספר ההזמנה נקבל מזרון שלא ביקשנו.
להבנתי, הבעיה עם נייטסליפ היא שקונים מוצר מהחנות, במקרה שלנו, לאחר קבלת הבטחות שווא, ולמעשה החברה, כמסתבר, אחראית על הייצור והאספקה ואין לה מושג באיזה דרך ניסו לשווק. ואז החנות והחברה "מדברות" באימיילים ואנחנו הלקוחות הפוטנציאלים צריכים לבזבז זמן יקר בשיחות עם מספר גורמים ובדרך להתעצבן שנפלנו על שיווק לא אמין. ובינתיים הגב... כואב!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי או ביטול העסקה פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה