פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב ביצוע ביטול עסקה במסגרת 14 ימים עפ"י חוק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מזרון יחיד תוצרת סימונס בסניף ירקון של נייט סליפ. המזרון סופק לי ב1/1/15. לאחר שישנתי על המזרון שבוע וחצי ולא הצלחתי להתרגל אליו, ומאחר ומסיבות אישיות (אבי חלה) אין באפשרותי כעת להתעסק עם התאמות והחלפות החלטתי לבטל את העסקה. לשם כך הגעתי לסניף במיוחד ב13/1/15 , בטרם יחלפו 14 הימים בהם עדיין ניתן לבטל עסקה עפ"י חוק המועצה לצרכנות. להפתעתי נתקלתי בהתנגדות עזה לבקשתי בתירוצים שונים ומשונים. עפ"י בקשתי סיפק לי מנהל החנות מכתב חתום המעיד על מועד ומהות הבקשה שלי. היום ניסיתי ואני עדיין מנסה להגיע לגורם רשמי מטעם חברת נייט סליפ שיעזור לי, אך נחסמת בשירות הלקוחות. הנציגים אף מסרבים למסור את מס' הטלפון של מנהלת שירות הלקוחות מיכל שדה ומוכנים לתת רק מס' פקס ומייל כללי של השירות, וגם זאת לאחר לחצים כבדים.
כל סוגי הנזק גם יחד סוג הנזק :
ביטול עסקה מיידי (התשלום נעשה בכרטיס אשראי וכבר ירד תשלום אחד) פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה