פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה בזמן, אספקה של מוצר לא נכון והתעלמות ממתן שירות הולם נושא התלונה:
שמאי עמיקם שם/כינוי:
‏יום שישי ‏18 ‏דצמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צ'ק פוסט חיפה כתובת:
נייט סליפ צ'ק פוסט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מזרן מסוג סימונס בדגם לנטו 2 ומיטה בתאריך 18/12 בחנות של רשת נייט סליפ בסניף צ'ק פוסט בחיפה.
במהלך הרכישה הוסבר ליועצת השירות ומנהל הסניף שנכח בתהליך הרכישה, כי רעייתי סובלת מבעיות גב והומלץ לנו על דגם מזרון זה, עקב היותו בקושי בינוני ומזרון "יוקרתי בעל איכות יוצאת דופן".
הובטח שמועד האספקה המקסימלי למזרון הינו 14 ימי עבודה, אך בשל הדחיפות, ינסו להקדים את מועד האספקה.
בפועל, מועד האספקה היה בתאריך 12/1 שהם 17 ימי עבודה (איחור של מס' ימים).
לאחר פתיחת המזרון, נמצא שלא הובא אלינו את המזרון שהוזמן וכי נפלה טעות בהזמנה ונאמר לנו "מצטערים, קורה שטועים".
המזרון הלא נכון נלקח ובתאריך 19/1 הובא מזרון אחר (6 ימי עבודה איחור מהמועד המקסימלי שהובטח).
המובילים שהביאו את המזרון, פתחו את הניילונים ללא שאלה ולקחו את האריזה איתם.
לאחר שינה של מס' לילות, נמצא שלמזרון שסופק אין את הרכות של המזרון שהיה בתצוגה והוא קשה באופן חריג.
מרוב שהמזרון קשה, רעייתי לא ישנה עליו, כי הוא גורם לה לכאבי גב חזקים.
רעייתי הלכה לחנות שממנה נקנה המזרון, ע"מ להרגיש את ההבדל במזרונים, אך דגם מזרון זה, הורד מהתצוגה.
רעייתי חיפשה דגם אחר שיתאים לצרכינו, אך לא נמצא דגם שיתאים.
למרות שעברנו בסבלנות את כל הטירטור של החנות ואת האיחור באספקה(לא התלוננו ולא דרשנו פיצוי), ניסינו למצוא פתרון חלופי וכשזה לא נמצא, ביקשנו לבטל את העיסקה.
מנהל החנות מסרב בתוקף לבטל העיסקה למרות שלא עברו 14 ימים שבהם ניתן לבטל את העיסקה. ולמרות כל הסבל שעברנו.
עוגמת נפש, עלבון, בזבוז זמן סוג הנזק :
ביטול העיסקה והחזרת כל התמורה, כולל תשלום על הובלות כפולות ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה