פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי על מזרון שהגיע במידות לא תקינות נושא התלונה:
יצחקי שמעון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏09 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון משה לוי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מזרון סימונס בגודל 200*160 ברשת נייט סליפ, המזרון היה קשה מאד וגרם לכאבי גב וחוסר נוחות, הוחלף למזרון יקר יותר בתוספת מחיר אשר הגיע במידות קטנות מהמוזמן ב 3 ס"מ אורך ו 2 ס"מ רוחב. גם מזרון זה קשה מאד לאחר פניות רבות לשרות לקוחות ביקשתי להחזיר את המזרון ולזכות אותי על הכסף ששולם מאחר שגם כך המזרון במידות לא תקינות. לטענתם ביטול עסקה כרוך בתשלום של 25 אחוז מערך העסקה מאחר והמזרון הוא במידות מיוחדות (כסתח של הרשת לכל מזרון שהוא לא בגודל 180*140) .
הם מוכנים "לייצר" לי מזרון אחר במידות הנכונות אבל לא מוכנים לבטל את העסקה. כמו כן במעמד השידרוג של המזרון הובטחה לי כרית אורטופדית ע"י המוכר שמעולם לא התקבלה בטענה שאין כרגע במלאי
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המזרון וזיכוי מלא פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה