פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי למוצר פגום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נס ציונה פאואר סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בפברואר השנה הזמנתי בנייט סליפ סנטר בנס ציונה כורסת מסז' מתצוגה ושילמתי במזומן 2000 ש"ח. ביקשתי שישמרו עבורי את הכורסה שהובטח לי כי היא תגיע לאחר בדיקה ובמצב תקין למועד שיקבע לאחר שאעבור דירה. בתאריך ה 4.4.2016נ שילמתי את שאר הסכום שסוכם עבור הכורסה כולל הובלה והתקנה - ס"ך 4500 שח.
הכורסא הגיעה אלי במאי והותקנה בביתי. המובילים מיהרו והלכו.
כשנחסחתי להשתמש בה הכורסא רעשה בזמן ההפעלה רעש מטריד שמנע שימוש בכורסא.
הזמנתי שרות. הם מגיעים רק בשעות מסויימות. צריך לחכות. חיכיתי. סודר. התקלה חזרה לאחר שבועיים. הזמנתי שרות. הגיע לאחר טלפונים חוזרים ונשנים ועיכובים אלו ואחרים (רוצים שיגיע אלייך אותו טכנאיי - נברר - לחכות - ) חיכיתי. הגיע. התקלה חזרה.

לםני חודש התקשרתי שוב. תיאמתי מועד ( שבויעיים לאחר ההודעה הוא יהיה באזור) כיומיים צלפני תאריך ההגעה המשוער נתבשרתי כי יש ךטכנאי משהו אישי או מחלה או מה שזה לא יהיה וכי יש לדחות את תאריך ההגעה. לעוד שבוע. נדחה. חיכיתי. בין אחת לחמש. התקשרו אלי בארבע וחצי להודיע שהרכב תקוע וצריךלהגיחע למוסך ולא יבואו.
ביקשתי שיבואי בהקדם.
אי אפשר. בעוד שבוע.
היום, חודש לאחר ההזמנה האחרונה, (הוא יגיע בין 12 ל 16 ) כשהתקשרתי בשלוש וחצי לברר מה העניין הסתבר שא. הם יתקשרו אליו והוא יתקשר אלי.
התקשר.
מתי תגיע.
לא יודע היה עיכוב ביקשתי להודיע לך אני באזור ירושלים..
אבל לא הודיעו.
מתי תגיע יש לי תןכניות.
לא יודע אני אחרי ירושליים נוסע קודם כל לרחובות אחרכך לראשון לציון.
התקשרתי שוב לשרות לקוחות. ביקשתי את המנהלץ. הוא חולה. אין טלפןן. יחזרו אלייך תוך 48 שעות. אבל כבר הייתי בסיפור הזה.. תחכי הוא יגיע.
לא יכולה יש לי תכניות.
אבל פעם קודמת את לא יכולת.
אני מורה. אני עובדת בדרך כלל וכבר הספדתי ימי עבודה בגללכם.
היה עיכוב. אף אחד לא אשם.

סליחה - כמה אנשי שרות יש לכם?

אחד.
לכל הארץ?
כן. איש שרות מוסמך אחד.

אני מבקשת להחזיר אתהכורסא ולקבל החזר כספי. אני מאוד לא מרוצה מהשרות שלכם וכרגע יש לי בסלון פי לבן שעלה הון תועפות ולא ניתן להשתמש בו.
לא מחזירים כסף.

כן אני רותחת מכעס על הזלזול המופגן בלקוח ויסלחו לי הטכנאי היחיד ונציגת השרות שזעמי נחת עליה אבל ממיךא נראה שיש לה סמכויות מוגבלות ביותר וכל מה שהיא יכלה לעשותזה לחזור על המנטרה " יתקשרו אלייך - הוא חולה".

אנא- בבקשה - עזרו לי עם המוצר הזה שרק גורם לי לעגמת נפש מרגע הגעתו.

תודה !
איתנה מדן משה
[email protected]
050-336601
ראשון לציון

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה