פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול חיוב בכרטיס אשראי למרות שהזמנת ריהוט בוטלה שעתיים לאחר ביצועהde נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סניף ירקון כתובת:
סניף ירקון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בערב חג פסח השני, בשעות הצהריים ביקרנו בחנות ורכשנו אצל מוכר בשם מוטי מועלם מיטת עמינח לילד וארון בגדים בעלות כוללת של 6,750 ש"ח. שילמנו בכרטיס אשראי בשלושה תשלומים. מיד כשהגענו הביתה החלטנו שאנו לא מעוניינים ברכישה ובשעה 14.00 התקשרנו לחנות, דיברנו עם מוטי ועם הבעלים (שוקי) והודענו להם שאנו מבטלים את ההזמנה. כמובן שניסו לברר את הסיבה ולשכנע אותנו לא לבטל אולם לבסוף הסכימו וביקשו שנודיע להנהלת החשבונות. מכיוון שבאותו היום לא עבדו בהנהלת החשבונות שלחנו מיד פקס' לביטול ההזמנה(ברשותנו אישור משלוח משעה 14.30).
למרות זאת, לאחר כשבוע ימים מתקשרת גב' בשם "אורית" מהחברה, שמעולם לא פגשנו ולא דיברנו איתה ומודיעה לנו ש"הארון מוכן להרכבה" כשניסינו להעמיד אותה על טעותה והסברנו לה שההזמנה בוטלה בהסכמת כל הצדדים היא טענה שיש כללים לביטול הזמנה ושאנו צריכים לשלם 30% ממחיר המוצר.
כמובן שאף אחד בחנות לא הסב את תשומת לבנו לסעיף כזה (שאכן מופיע בהזמנה באותיות קטנות) ודבר על כך גם לא נאמרלנו לא בזמן הקניה ולא כשהתקשרנו לבטל את ההזמנה. יתרה מזאת, הסעיף נועד בוודאי להקטין נזק לחברה לאחר שמבוצעת העבודה אולם בוודאי שאין כל נזק לחברה לאחר שעתיים ממועד התשלום ! גם "הזמן שביזבז המוכר" כדברי "אורית" הוא חלק מהשירות ולא סיבה לחייב אותנו בתשלום. המוכר לא טיפל בנו שעתיים כטענתה, החנות לא היתה מלאה באנשים, ולא מדובר בארון עם מידות מיוחדות שהכינו במיוחד בשבילנו (ולמה להכין אם ביטלנו את ההזמנה ?!).

כל נסיונותי לדבר עם שוקי עלו בתוהו. כתבתי לו והתקשרתי והוא לא חוזר אלי. החברה מתנהגת בצורה לא ישרה, ברמאות, ובתחמנות. לא מובנת לי ההתעקשות הזו לקיים את המכירה, בכל מחיר, גם אם צריך לשקר ! גועל נפש ! השלב הבא שלי במידה ולא תצליחו לעזור הוא פניה לבית משפט !

בקיצור, היום חוייבתי בתשלום ראשון בכרטיס האשראי ואחריו יבואו עוד שני תשלומים. סה"כ 6,750 ש"ח תרומה לנייט סליפ סנטר.

כספי סוג הנזק :
ביטול שלושת התשלומים בסך כולל של 6,750 ש"ח בחברת כרטיסי האשראי כאל. פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה