פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר ושירות לקויים נושא התלונה:
סדון אבנר סדון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏09 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מספר ימים לפני ראש השנה רכשתי ספה הנפתחת למיטה עבור חדר אורחים.
בראש השנה אירחתי את אימי וכאשר היא שכבה לישון נישמע רעש חזק של התפרקות הספה אני הרגשתי רע מאוד עם האירוע ולאחר החג פניתי לחנות וסיפרתי על האירוע , המוכר לקח את פרטיי והיבטיח להעביר את הבעייה למחלקת הלוגיסטיקה ואמר שתוך שבועיים הנושא יטופל, לאחר כשבועיים פנה אליי בטלפון טכנאי של החברה ושאל מה הבעייה היסברתי לו והוא הבטיח שביום ב' יבוא לתקן , הוא לא הגיע .
פניתי שוב לחנות והם שאלו אותי מי דיבר עימי ואמרו שאין להם שליטה על הבחור והם יפנו שוב ללוגיסטיקה ושוב לקחו ממני פרטים לצורך התקשרות,
אתמול בתאריך 8/10/2007 פנתה אליי נציגה מהלוגיסטיקה והודיעה לי שהיום ה9/10/2007 יגיע טכנאי בין השעות.00 12 ל15.00 , אני המתנתי עד השעה 17.00 ורק אז הגיע טכנאי ושאל אותי עם יש לי כלים כי הכלים שלו במשאית,נתתי לו כלים אר החלק שהביא לא היה מתאים והחל לאשים אותי בהתפרקות הספה ואמר לי שוב לתאם תור לצורך התיקון ביקשתי שייקח חזרה את הספה משום שלא ייתכן שאשלם עבור מוצר המחזיק ימים מספר בלבד אך הוא סירב אבקש את עזרתכם בנושא הנ"ל,

פניתי גם לחנות לטיפול בנושא הנ"ל .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הספה ופיצוי פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אסף, מנהל לוגיסטי שם ותפקיד:
זו פעם שניה שאני מקבלים את אותה תלונה, הלקוח גרם נזק למנגנונים ע"י הפעלת כח רב. תגובה:
הנושא טופל, הלקוח קיבל מנגנונים חדשים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה