פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לבטל עיסקה והתנייה להסכמה לביטול בתשלום קנס בשיעור 25% מהסכום הכולל.iv נושא התלונה:
ברליאה חיים שם/כינוי:
‏שבת ‏29 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' ספיר 12 צור יגאל כתובת:
ירקונים פתח-תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.9.07 מוצ"ש ביצענו עיסקת רכישה של חדר שינה מחברת נייט סליפ
סנטר בסניף החברה בירקונים (פתח-תקוה),ע"ס 9,000 ₪ עם איש מכירות בשם אבי,מס' הזמנה 254256.
במהלך המכירה הפעיל עלינו איש המכירות לחץ רב לקבל החלטה במקום
כדי שיוכל ל"סדר" לנו מחיר מיוחד ,הלחץ נשא פרי ו"השתכנענו" וחתמנו.
לפני החתימה היות ועדיין היינו לא בטוחים , אמר לנו איש המכירות שאם
נתחרט נוכל לבטל את העיסקה.
לאחר חצי שעה כששקלנו שוב את העיסקה נוכחנו כי המוצר אינו תואם
את צרכינו והחלטנו לבטל את העיסקה.
כשחזרנו לחנות וביקשנו לבטל את העיסקה אמר לנו אבי בגסות רוח
כי אינו רוצה וגם אינו יכול לבטל את העיסקה.
כשביקשנו לדבר עם המנהל במקום סיפרו לנו שהמנהל בבית-חולים
אך נוכל לפנות למחרת להנהלה בצור יגאל.
פנינו הבוקר טלפונית ופקיד בשם ליאור אמר לנו שעל ביטול צריך לשלם
25% ממחיר ההזמנה,וציין שזה כתוב ב"חוזה".(ה"חוזה" הוא מסמך
ההזמנה של המוצר וזאת כותרתו,סעיף הביטול והקנס מופיע באותיות
קטנות מאוד וכאמור לא הופנתה מראש תשומת ליבנו לקיומו.)
לאור זאת פנינו לחברה גם בכתב ודרשנו לבטל
את העיסקה לאלתר וללא שום חיוב!
טעמי הביטול:
1. העיסקה בוצעה תחת לחץ וניצול מצוקה.
2. בזמן המכירה נקט המוכר בשיטות של הטעיה ולא העלה כלל
את "עלויות הביטול".
3. העיסקה בוטלה מיד לאחר שבוצעה.
4. "הקנס" שמופיע בהסכם ההזמנה, הוא בלתי חוקי. מדובר ב"חוזה
אחיד" שאינו תקף מבחינה משפטית.

למרות פנייתנו זו לחברה,התגובה ניתנה כעבור כמה ימים ע"י פקידה
בשם אורית שמתעקשת לדרוש את 25% קנס הביטול,וללא הסכמתנו
לכך אינה מוכנה להודיע לנו על הביטול.

יש לציין שהחברה החלה לגבות את התשלומים בכרטיס האשראי
כאילו העיסקה בתוקף.

לאור האמור אנו חוששים לגורל כספינו.ואת המוצר איננו רוצים בשום
פנים.וזאת גם לאור התנהגותה המחפירה והמזלזלת של החברה ועובדיה.
ובנוסף עלבון,עוגמת נפש ו סוג הנזק :
קבלת אישור לביטול מלא של העיסקה ללא כל קנס. והשבת כל הכספים שנגבו עד כה.נכון לעכשיו 1800 ש"ח שחוייבו בישראכרט. פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה