פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה שחזרה על עצמה ולא ניתן פיתרון נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו כל ההאחים כורסאת טלויזיה לאבא שלא מרגיש טוב ביום הראשון שלה כל הכרוסא הורידה צבע וביום השני שלה התפרק כל המנגנון למטה היתקשרתי לספק הוא אמר לי תבוא איתה ונחליף לך אותה באתי והוספתי עוד כסף שלחו לי כורסא מסאג שיאצו עם מובילים הדלקנו ביחד עם המובילים והיא לא היתה תקינה אז היתקשרנו לספק והוא אמר שעוד יום יומיים יגיע טכנאי הטכנאי לא הגיע אז שוב פעם היתקשרתי לספק בשם מאיר אז הוא אמר לי שזה בטיפול אחרי שבוע הופיע אצלי הטכני בשם מוטי שבא בלי כלים הוא בא לראות מה התקלה שיש והוא יחזור עוד כמה ימים הוא חזר אחרי שבוע לתקן הוא פתח את הוכרסא וראה שבהובלה כנראה נשבר חלק אז הוא אמר לי שהוא יתקן את החלק ע"י הדבקה והוא יזמין לי את החלק מחוץ לארץ זה יקח בערך חודש אז חיכתי עוד חודש ושום דבר לא עשה מוטי לבנתיים החלק הדבוק נשבר עוד פעם ומוטי שוב חזר להדביק אותו הפעם הוא גם בא בלי אקדח סיכות שיכול לסגור את הכורסא אז הכורסא פותחה עד היום ועושה רעשים כאילו היא ישנה מאוד ואין לה אפילו חצי שנה
מוטי אומר שאין חלק ואין מה לעשות עם הרעש אז אמרתי לו בא לסגור את הכורסא לפחות אז הוא אמר לי בסדר ועד היום שוב דבר לא עשה אני נורא מצטער שקניתי כורסא מנייט סלייפ הייתי קונה במחיר הזה כורסא מד"ר גב ולא היה לי את כל הכאבי ראש האלה
עוגמת נפש סוג הנזק :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה