פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מיטה מתצוגה בקניית מיטה חדשה נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 21.01 קניתי מיטה בסניף בני ברק מדגם "על-קל, לוטוס", ע"י מוכר בשם מאיר ושילמתי עליה מחיר מלא (3100 ש"ח), לאחר יומים הגיעה אלי המיטה הביתה
(לאחר מעשה התברר שהיעילות והזריזות במשלח בא על חשבון משהו אחר), כשהרכיבו את המיטה שמתי לב שיש תפר פרום במקום משענת הגב, לשאלתי את המוביל, הוא הסביר לי שזה שום דבר ואפשר לתקן א.ז. בקלות, בקשתי ממנו שהוא יעשה זאת ותוך כדי כך שאלתי אותו "איך ייתכן שמיטה חדשה מגיעה עם תפר פרום ?" הוא ענה לי בפשטות "זה מתצוגה ולכן זה קרה".
באותו רגע נדהמתי והבנתי שכל מתק השפתיים של המוכר והמשלח המהיר הם בס"ה כיסוי על "סיבוב" שעשו עלי ושלמתי סתם מחיר מלא על מיטה "משומשת" מתצוגה, כמובן שכל ההרגשה הטובה מקניה מוצלחת התפוגגה.

יצרתי קשר עם המוכר והוא הציע לי איזה שהוא פיצוי (זוג ריפודיות), סירבתי לקבל אותן והתעקשתי שאקבל מחיר של "תצוגה" או שייקחו את המיטה ואקבל חדשה לגמרי במקומה.

מאז עבר יותר משבוע שאני מנסה לתפוס את המוכר או את מנהל החנות, שלא חזרו אלי עם תשובה מספקת.
לאחר שיחה היום עם מאיר הוא פתאום מכחיש שהיא מיטה מתצוגה ולכן אני פונה אליכם ואולי דרככם הטיפול יהיה יעיל יותר.



לסיום אני רוצה להודות לאתרכם על השירות החשוב הזה ואני מקוה שיפעל את פעולתו.

תודה
מנחם פליישמן
כספי, עגמת נפש, עלבון. סוג הנזק :
אני רוצה לחדד קצת את הפתרון הרצוי מבחינתי: פשוט לבטל את העסקה ושייקחו את המיטה, אין לי רצון להמשיך לעבוד עם חנות שעשתה את המעשה הזה. פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה