פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות ורמאות בעת הקנייה. נושא התלונה:
בן שלמה יוסי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רח' השומר כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני- יוסי בן שלמה, גר בגבעת שמואל, קניתי לפני כשנה וחצי שנתיים מיטת נוער של "סימונס" מדגם "tic- tac" בעלות של כ-6000 שח.
למרות ההבטחות כי המיטה תגיע לביתי תוך שלשה שבועות לכל היותר, המיטה הגיע לאחר חודשיים וזאת אחרי אלפי שיחות ומלחמות עם נציגים שלא חוזרים אליך- אבל זה לא עיקר תלונתי.
כיום, בתאריך 19/5/08 גיליתי שיש במיטה שבר בארגז ואחת מרגלי המיטה התעקמה ונוטה להישבר. המיטה כולה נוטה בזוית הצידה. השבר נמצא מתחת למנגנון העולה ויורד של המיטה וסביר שהמנגנון הוא זה שגרם לשבר, היות והמיטה לא הוזזה ממקומה אף פעם!!
כשקניתי את המיטה, הניציג שטיפל בי הפריז בשבחם של מיטות "סימונס" ובעמידותם ואמר כי "זאת מיטה לכל החיים" ואף נטה להדגיש כי יש למיטה אחריות מלאה מחברת סימונס למשך חמש שנים! שמחתי לשמוע זאת וקניתי את המיטה.
כאמור, בתאריך הנ"ל גיליתי את השבר בעץ והתקשרתי לשירות הלקוחות של "סימונס" שמספרו 09-7646353 הסברתי את הבעיה וביקשתי שיבואו לתקן את המיטה כיוון שיש לי אחריות. הנציגה ששמה "אירנה" הבטיחה שתבדוק ותחזור אלי עם תשובה. תשובתה של אירנה לבקשתי הייתה כי האחריות על העץ במיטה הוא רק לשנה ולא לחמש שנים למרות שאת זה לא טרחו לומר לי בעת הקנייה, ולכן עליי לשלם כסף על התיקון. שהסברתי לה שהמיטה לא זזה ממקומה אף פעם ולכן השבר חייב להיגרם מהמנגנון שעליו יש לי אחריות, כמו כן לא ייתכן שמיטת נוער בין היקרות שיש עומדת סתם כך במקום במשך שנה וחצי ופתאום נשברת, היא שוב חזרה על אותה שטות שהאחריות על העץ היא לשנה ועל המנגנון לחמש שנים למרות שהעץ נשבר כתוצאה מהמנגנון, ולמרות שאילו הייתי יודע בעת הקנייה שזה כך אולי לא הייתי קונה!!
לכן, לא נותר לי אלא לפנות אליכם בבקשה שייעשה צדק. בתודה מראש.
נ.ב. הקבלה רשומה על שם אבי- יקותיאל בן שלמה.
עוגמת נפש ובזבוז זמן. סוג הנזק :
שיבואו אליי הביתה לתקן את המיטה כפי שתחייבו בתעודת האחריות. פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה