פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא עמדו בהתחייבותם לספק מזרן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך 15/10/08 רכשנו בתערוכת הריהוט (בגני התערוכ), מזרן של חברת דינמיק מרשת נייט סליפ , מס' ההזמנה 401105, ההזמנה בוצעה על ידי מאיר (מנהל סניף בני ברק) שבאותו הזמן התרשמנו ממנו לטובה, מאיר שידר לנו שאנו בידיים בטוחות והמזרון יגיע אלינו תוך 14 יום (ימי עבודה כמובן), לפי החישוב שלנו למרות שעברו שלושה שבועות המזרון היה צריך להגיע אלינו מקסימום ביום ראשון האחרון ה-9/11/08,(וגם וידאנו טלפונית עם השירות, שטענו שהם בד"כ לא חורגים מה-14 יום ושהם יצרו איתי קשר). כאשר ראינו שהמזרון לא הגיע ביום שני ה-10 לחודש פנינו לשרות הלקוחות, הנציגה אמרה שהחברה תמיד עומדת בזמן האספקה וסביר שאנו טועים,לאחר בדיקה שלה ציינה "המזרון היה צריך להגיע אלינו עד היום(10/11/08), והוא יגיע אלינו בוודאות עד יום חמישי ה13 לחודש ושיתקשרו אלינו לתאם אספקה", כמובן ששום דבר מהבטחת הנציגה לא קויים. ביום שישי ה14 לחודש פנינו למאיר מנהל סניף הלח"י בבני ברק –הבחור שמכר לנו את המזרן בתערוכה והתחייב לאספקה בזמן, מאיר אמר שחבל שלא דיברנו איתו קודם ושביום ראשון בבוקר הוא יטפל בזה ויעדכן אותי בזמן האספקה שכנראה יהיה ביום שלישי הקרוב. כמובן שמאיר לא חזר אלינו ובפניה נוספת אל הסניף אמרו לנו שמאיר לא נמצא ושנמתין שיחזור כי שלמה (הבחור שענה לטלפון) "לא רוצה להיכנס באמצע".

בקניה ציינו בפני מאיר את החשיבות של האספקה המהירה בגלל בעיות הגב של אישתי שאילצו אותנו להחליף מיזרון לאחר שנתיים בלבד מהקניה הקודמת שלנו.

מיותר לציין שרמת השרות הירודה פוגעת בי באופן אישי ומעליבה את האינטלגנציה שלי כנותן שירות בעצמי.

מקריאת החוזה שחתמתי עליו נראה בברור שאם אני הייתי מבצע הפרה של החוזה הייתי ניקנס ב25% משווי העיסקה, לכן אני מצפה שהחברה תבצע אספקה מהירה של המזרון תוך זמן מקסימלי של 24 שעות, קרי עד יום שלישי הקרוב ה18 לחודש, ופיצוי כספי בסה"כ 25% מהעיסקה כלומר, זיכוי בסה"כ 625 ₪.
(אציין שמאוד רציתי לבטל ההזמנה, אך אשתי אינה מעוניינת להמתין עוד 14 יום לרכישה חדשה).

אודה על עזרתכם
בכבוד רב, שחר
אספקה מיידית + פיצוי כספי פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה