פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיטת נוער נושא התלונה:
דון אוגל שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

אנחנו קנינו מנייט סליפ סנטר בשנת 2006 ספה על קל דגם קרנבל עם גב מתרומם,
הבד התחתי היכן שהוא מתנגש עם העץ כשמרימים את החלק העליון של המיטה נקרע ,
אנחנו התקשרנו לשירות לקוחות והם אמרו שניתן לתקן ,אך המחיר בגובה של בין 700-1000 שקל,
או ניתן להביא את המיטה לחנות והם יתנו לנו 5% הנחה לקניית מיטה אחרת.
זאת ממש שטות, הבד נקרע לא בגלל שימוש לא נכון אלא בגלל איך שהמיטה מתוכננת,
אנחנו מאוד מאוכזבים מהשירות .ומצטערים שקנינו את המיטה הזאת דרככם .
המיטה היא מאוד חדשה .כשקנינו את המיטה אמרו שיש לנו אחראיות ל10 שנים.
לטיפולכם.
עלות השירות לא מוצדק סוג הנזק :
תיקון חינם פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה