מיטת נוער |
נושא התלונה: |
דון אוגל |
שם/כינוי: |
יום שני 10 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אנחנו קנינו מנייט סליפ סנטר בשנת 2006 ספה על קל דגם קרנבל עם גב מתרומם,
הבד התחתי היכן שהוא מתנגש עם העץ כשמרימים את החלק העליון של המיטה נקרע ,
אנחנו התקשרנו לשירות לקוחות והם אמרו שניתן לתקן ,אך המחיר בגובה של בין 700-1000 שקל,
או ניתן להביא את המיטה לחנות והם יתנו לנו 5% הנחה לקניית מיטה אחרת.
זאת ממש שטות, הבד נקרע לא בגלל שימוש לא נכון אלא בגלל איך שהמיטה מתוכננת,
אנחנו מאוד מאוכזבים מהשירות .ומצטערים שקנינו את המיטה הזאת דרככם .
המיטה היא מאוד חדשה .כשקנינו את המיטה אמרו שיש לנו אחראיות ל10 שנים.
לטיפולכם.
|
עלות השירות לא מוצדק |
סוג הנזק : |
תיקון חינם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|