פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, חצוף ומעליב נושא התלונה:
ארנון שושני נטע שם/כינוי:
‏יום שישי ‏14 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 11.11.08 הזמנו מזרון ובסיס בנייט סליפ סנטר סניף בני ברק. שירות המכירה היה ללא דופי.
2. ביום ה' 13.11.08 התקשרה בחורה משירות ההובלות ואמרה שהמזרון והבסיס יגיעו למחרת, כלומר - ביום ו'.
3. ביום ו' 14.11.08 ההובלה לא הגיעה כל הבוקר. בשעות הצהריים המוקדמות התקשרתי לנייט סליפ סנטר סניף בני ברק ושאלתי האם הם בטוחים שהקנייה בדרך. איש המכירות שענה לי אמר בביטחון מלא שההובלה בדרך, אין מה לדאוג, הציוד כבר על המשאית.
4. בעקבות השיחה המשכנעת, הזמנתי הובלה למזרון ולמיטה הישנים שלנו - והעברנו אותם לצדקה.
5. המזרון והבסיס לא הגיעו באותו יום, ובשעה 14:00 כבר לא היה עם מי לדבר בנייט סליפ סנטר סניף בני ברק.
6. כתוצאה מכך, נאלצנו לישון יומיים על הספה, ויותר מכך - להלין אורחים שהזמנון על הרצפה... זה היה מביך ומביש.
7. ביום א' בבוקר התקשרתי (בכעס, כמובן) לנייט סליפ סנטר סניף בני ברק ודיברתי עם המזכירה. דיברתי איתה 3 פעמים באותו בוקר. במהלך השיחות היא האשימה אותי שלא הבנתי מתי אמורה הקנייה להגיע, שלא דיברתי עם אף אחד בחנות שלהם ביום ו', שאף אחד לא הבטיח לי שההובלה בדרך. או במילים אחרות: אני גם מטומטמת וגם שקרנית. בנוסף, היא סירבה להתנצל או לתת לי לדבר עם המנהל, בטענה שהוא עם אשתו בחדר לידה, או עם אחד המוכרים, בטענה שאף אחד מהם לא הגיע לחנות.
8. הודעתי לה שאיני מתכוונת לשלם על ההובלה, אבל היא לא התייחסה לכך.
9. בצהרים התקשר המוביל ואמר שהוא בדרך. הודעתי לו שאיני מתכוונת לשלם על ההובלה.
10. המוביל התקשר לחנות, וראה זה פלא - לפתע התקשר אלי המוכר שטיפל בנו, התנצל יפה ואף הציע פיצוי.
11. כתוצאה מכל שיחות הטלפון, נהיה כבר מאוחר ולא יכולתי לחכות יותר למוביל. נאלצתי לצאת מן הבית ולדחות את ההובלה בעוד יום. שוב ישנו על הספה. למותר לציין, שאם היו מטפלים בתלונתי מיד בבוקר - זה לא היה קורה.
12. למחרת הגיעה ההובלה, ללא הפיצוי שהובטח ע"י החנות. בנוסף, איש לא טרח לצלצל ולברר האם הסיפור הסתיים לשביעות רצוננו.

ואני שואלת: איפה שירות לקוחות? איפה האמון בלקוח? איפה ההתנצלות? איפה הפיצוי על עוגמת הנפש, על 3 לילות של שינה על הספה, על העלבונות?
עלבון סוג הנזק :
התנצלות רשמית ופיצוי על עוגמת הנפש ועל העלבון פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה