פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ג', 08.12.09, קבלתי ארון ומיטה לאחר המתנה של חודשיים וקצת במקום 35 ימי עסקים. הרכבת מוצר זה התבצעה על ידי אנשי חברת "נייט סליפ סנטר". מיד אחרי סיום עבודת ההרכבה התגלו מספר נזקים שנעשו על ידי המרכיבים עובדי החברה. להלן פירוט הנזקים:

1.בצד שמאל של הארון התפרק החלק של הפלטה העליונה בגודל של כ- 5 ס''מ. חלק זה הוחזר למקומו בצורה גסה ומגושמת, ונצבע בצבע לבן בניסיון להסתירו. החלק השבור נראה בולט.
2.בקרטון האחורי של הארון המרכיבים קדחו שני חורים אשר גם כן נסתמו ע"י אותו צבע לבן.
3.כאשר המגירה העליונה נמצאת במצב פתוח, היא מפריעה לפתיחת הדלת שמעליה. משמע: לא ניתן לפתוח את הדלת והמגירה יחדיו.
4.בצד ימין של הארון ישנו חריץ בגודל של 1.5X2ס''מ שצמוד לבורג ההרכבה. משמע: הפלטה התחתונה סדוקה במקום שבו הבריגו בורג.
5.כאשר יושבים/ שוכבים/ מתגלגלים במיטה שומעים צלילי חריקות חזקים ולא מובן לי איך יכול להיות מצב שמיטה חדשה חורקת.
6.ארגז המיטה קטן מהמיטה עצמה- זה כנראה נלקח ממיטה קטנה (150X190) יותר ולא שייך בכלל למיטה בגודל שהזמנו ושילמנו עליה (200X160), רואים שבוצעה השלמה/ תוספת של קרש אליו חוברו הבוכנות בניסיון להתאים את שני החלקים שלא מתאימים האחד לשני במידה. ובנוסף, הארגז כלל אינו מחובר למיטה אלא רק בשתי נקודות בחלקה הקידמי של המיטה, ולכן הוא גם זז וחורק כל הזמן.

ראוי לציין כי הזמנתי את הרהיטים בתאריך 5.10.09 קיבלתי אותם רק ב-8.12.09. משמע: במקום 35 ימי עסקים חיכיתי יותר מחודשיים למוצרים הללו. לפי העסקה היינו אמורים לקבל את המוצרים הנ"ל לא יאוחר מה-23.11.09.

במשך כל השבוע אני מנסה לפנות לשירות הלקוחות. עובד אחד חזר אליי ואמר שימסור את תלונתי לשירות לקוחות. כמו כן הוא "הזהיר" אותי מראש שאני אהיה סבלנית ואתכונן להמתנה, שזה ייקח זמן עד שזה יטופל והוא לא יודע מתי יטפלו בי. בינתים אף אחד לא חזר אליי ובתאריך ה-6.1.10 אמור לרדת כבר התשלום האחרון. נוצר מצב בו לא קיבלתי את מה ששילמתי עבורו אלא קיבלתי מוצר סוג ב', שבור ומקולקל ולחברה לא חשובה בכלל שביעות רצוני מכיוון שכבר שילמתי להם.
בזבוז זמן ועוגמת נפש. סוג הנזק :
קבלת המוצר עליו שילמתי: מה שמגיע לי, כמו שראיתי בתצוגה- ללא נזקים/ פגמים, כמו שהחברה התחייבה לספק לי. פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה