פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול עיסקה עקב אי עמידה בזמן האספקה , ושלא היה להם את המוצר במלאי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
השיקמה 40 כפר סבא כתובת:
המכירה היתה ביריד רהיטים בגני התערוכה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/10/09 רכשנו כורסאת שיאצו חדשה מיריד הריהוטים דגם מילניום כשבהזמנה מופיעה שהם אמורים לספק את המוצר תוך 7 ימי עבודה .
כשעברו 7 ימי העבודה התקשרנו לחברת נייט סליפ ובשירות הלקוחות נאמר לנו שלא מספקים לנו את המוצר בגלל שהמוביל שלהם נימצא במילואים .
אמרתי לאותה נציגת שירות שאותי לא מעניין שהוא במילואים ושיביאו מישהו אחר , קניתי מוצר ואני רוצה אותו בזמן שהובטח לי .
אם חברה לא יכולה לעמוד בזמן האספקה אז שתרשום יותר זמן אספקה ולא תנסה לשחק עם הלקוח במשחקי ילדים .. בעקבות כך פניתי אליהם שאני מעוניינת לבטל את המוצר הזה בטענה שהם לא עמדו בהתחייבויות שלהם ...
לאחר מכן התקשרו אליי לאחר שהתקשרתי ואמרו לי שביום חמישי יספקו לי את המוצר בסביבות השעה 11 בבוקר מתקשר לפלאפון של בני איציק נציג השירות של נייט סליפ ואומר שאין להם את הצבע שחור כמו שרציתי אלא יש להם צבעים אחרים בורדו ,לבן ,וחום ואמרנו לו שאנחנו לא מעוניינים בצבעים האלה .
איציק אמר לנו שבכדי לספק לנו את הצבע שאנחנו רוצים ניאלץ לחכות חודשיים ,אנחנו אמרנו לאיציק שאנחנו לא מעוניינים לחכות חודשיים .
איציק הציע לנו פיתרון שהוא יביא לנו כורסאת שיאצו חדשה לשימוש בינתיים בצבע אחר אנחנו סרבנו כי הם הוציאו לנו את המיץ בכדי לספק לנו את המוצר ,אז לא רצינו להתעסק איתם .
אנחנו פנינו לאיציק בתאריך 22/10/09 שיבטל את העיסקה באותו התאריך שהוא הודיע לנו שאין לו מוצר לספק לנו .
אנחנו פנינו אליהם בכדי שיבטלו את העיסקה והם לא מעוניינים בשום אופן לבטל את העיסקה , אנחנו לא עשינו את הבעיה הזו ,זה הם שלא עמדו בהתחייבויות שלהם כי אנחנו היינו מעוניינים בכורסא הזו .
בעקבות כל היחס שלהם אנחנו החלטנו שאנחנו לא מעוניינים בכל קשר עם החברה הזו .
אנחנו הגשנו עליהם תלונה גם במועצה הישראלית לצרכנות וגם להם הם לא ענו .
בינתיים אנחנו פנינו לויזה בכדי שיפסיקו את התשלומים כי לא סופק לנו המוצר וכי בתאריך שבו ביקשנו שיבטלו את העיסקה לא היה להם את המוצר במלאי ואנחנו דורשים מהם שיבטלו את העיסקה הזו .

כיום יש בידיהם את המוצר אבל אנחנו לא מעוניינים לקבל את המוצר שלהם אחרי כל העצבים והעוגמת נפש שניגרמה לנו . ולא רוצים להתעסק עם החברה הזו
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עיסקה והחזרת הכסף שניגבה בויזה פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה