פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזעזע לתיקון מנגנון הידראולי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הלח"י 17 רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3/7/08 רכשנו לבנינו מיטה עם גב הידראולי, קיבלנו את המיטה באוגוסט.
אחרי שנה ושלושה חודשים הגב של המיטה נתקע למעלה.
דיברתי עם החנות, הופנתי לשרות, אמר לו שהנוהל זה שרק תוך שבועיים יגיע לי טכנאי! ונאמרתי להוריד ידנית את המושב על ידי פרוק אומי. אחרי שבוע התקשרתי לבדוק למה לא יוצרים איתי נענתי בצורה מזלזלת מצד הפקידהונאמר לי לחכות. התקשרתי שוב ב- 24/12 (בטווח שבועיים הטכנאי גם צריך לצלצל וגם לתאם..) נאמר לי שצרו איתי קשר לתאום עוד היום, לא יצרו איתי קשר, התקשרתי שוב אחרי יומיים דרשתי לדבר עם מנהל השרות, זה היה יום א' השבוע, ואכן באותו יום חזרו ואמרו לי כי ביום רביעי יגיע הטכנאי לאחר שיצור איתי קשר ביום שלישי לתאום סופי. אמרתי להם שכבר אמרו לי את זה, אמרו לי שהם המחליטים היחידים ואין להם מושג מהשרות, מה גם שקריאת שרות טכנאי נפתחה רק ב- 24/12 ולא בפעם הראשונה שהתקשרתי לשרות (איחור לא מוסבר!). יום שלישי עבר, היום יום רביעי, היום שהיו אמורים לבוא אלי, התקשרתי לחנות, מנהל החנות סרב לדבר איתי, כי זה לא נוגע לו יש שרות, אחרי שכבר צרחתי שהשרות לא עושה כלום, הוא אור לפקידה אני לא מבין מה היא כל כך כועסת.... למנהל החנות קוראים מאי, למנהל השרות קוראים איציק ולפקידה קוראים אורלי. הפקידה אורלי סרבה לתת לי את שמות המשפחה שלהם. יש לי מיטה הכי יקרה שקניתי בחנות על פי המלצתם. שרות טכנאי עולה 150 ש"ח ואם צריך להחליף מנגנון (אחרי שנה של שימוש!!!!!! שנאמר לי בפרוש על ידם של זה מנגנון של עשרים שנה!!! אאלץ לשלם עוד 350 ש"ח.
אין שרות, אין יחס אין כלום.
כספי סוג הנזק :
תיקון מיידי+הוצאות תיקון המיטה על חשבונם + התנצלות על השרות ויחס המכפיר. פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה