פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת רהיטים פגומים וטרטור הלקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
השקמה 40 כפר סבא כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביצעתי הזמנה בסניף אשדוד בתאריך 10.03.2010 (מספר הזמנה 1502400 ) של חדר שינה וארון העשויים כולם עץ על סך 13500 ש"ח. בתאריך ה-26.04.2010 קיבלתי חדר שינה שונה לחלוטין מזה שהוזמן. הארון הורכב מדלתות בעלות שלוש צבעים שונים! המגירות עם לא תאמו אחת לשנייה. לאחר שהחליטו להחליף את הריהיטים התברר לי שיסופקו לי ריהיטים מתצוגה מאחר ואין ייצור יותר של רהיטים כאלו. בתאריך 23.05.2010 בשעה 23:00 הגיעו לביתי דלתות ומגירות הארון. התברר ששוב יש חוסר תאימות בין צבעי הדלתות וכן פגמים בדלתות. ארבע בצבע דובדבן והנותרת בצבע חום. המגירות הוחזרו ללא שינוי. לפנייתי נאמר לי כי יעשו מאמצים לצבוע את הדלת הנותרת אך לדבריהם אין יכולים לתת את דיברתם בנוגע לתוצאות הסופיות. טקסטורת הארון אינה תואמת כלל ועיקר לזו של חדר השינה וזאת חרף העובדה שהם צריכים להיות סט אחד. כל פניותי לטיפול בבעיה העלו חרס. הם עומדים על שלהם לספק לי מוצרים שעברו תיקונים במקום מוצרים חדשים הישר מהמפעל. כמו כן טרם קיבלתי לידי תעודת אחריות. מנהל הסניף אף הגדיל לומר בפני כי איננו אחראי לאיכות המוצרים המסופקים אלא רק למכירות.

לטיפלכם אודה.
כספי סוג הנזק :
החזר הכסך במלואו או לחלופין אספקה של רהיטים חדשים מהמפעל ולא כאלו שעברו תיקונים שונים. פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה