פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הפטיש 6 כתובת:
נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מיטה לפני חודשיים. המיטה הגיעה מבלי שהייתי נוכח בבית ומבלי שתיאמו איתי ואת הטכנאי קיבלה אחותי הקטנה בת ה12, הטכנאי דרש ממנה כסף והרכיב את המיטה מבלי שהייתה נוכחות של מבוגר לידה!!! לפני כשבוע המיטה החלה לחרוק וכאשר הרמתי את המזרן גיליתי שהבסיס שלה עקום ואינו תמוך כראוי ושזו בכלל לא המיטה שראיתי בתצוגה (תגובת המוכרת: המיטה עברה מקצה שיפורים). רגלי המיטה החלו להתעקם והקרשים המחזיקים את המיטה קיבלו "בטן". שירות לקוחות של כל אחד מהגורמים המעורבים לא נתן לי מענה מספק. איני יכול לישון על המיטה כי היא זזה באמצע הלילה ושירות הלקוחות טוען שזהו רק "חשש" שלי וושיגיע טכנאי רק עוד 10 ימים (משוער) ולבינתיים אני וזוגתי צריכים למצוא מקום אחר לישון בו- קיבלנו הזמנה צינית לישון אצל המוכרת בנס ציונה- לא צחקנו.
כספי סוג הנזק :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה