פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי סיפוק המוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כבר חודשיים אני רודף אחרי מנהל סניף רמת גן שממנו הזמנתי שני חדרי שינה כורסאת מס'ז וכורסאת טלויזיה..
ב 10 לנובמבר סיפקו לי אחד מחדרי השינה ולאחר ששילמתי עוד 2000 שקל על צבע גב אחר במיטה עשו טעות והביאו לי צבע לבן שזה ללא תשלום נוסף מאותו יום התחילו ההבטחות של מנהל הסניף...."היום באים אליך"! "יום חמישי" ! "שבוע הבא"!
בקיצור עד היום לא החליפו לי וגם לא קיבלתי את כספי חזרה
אז צר לי להגיד אבל השירות על הפנים ואני לא יקנה יותר מכם אפילו כרית!!!!
מפה זה כבר עובר לטיפול משפטי בשביל לקבל את כספי חזרה מה שאתם לא עושים!
לרדוף אחריכם חודשיים שלמים בשביל זה זה ממש חוצפה ,פניתי שוב פעם השבוע אליכם לשירות לקוחות וכרגיל הבטיחו לי השבוע כמו לפני חודשיים
כספי סוג הנזק :
החזר כספי / סיפוק המוצר ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה