|
|
|
|
|
|
הספה שנרכשה קצת יותר משנה מחריקה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 23 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
צומת ירקונים |
כתובת: |
פ"ת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/8/2009 רכשתי ספת נוער בשווי 3,000 ש"ח .אני לא אתלונן עכשוי על השירות והספקה ושהחליפו לי פעמיים את הספה בגלל האיכות העבודה שלה.אלא שכעבור שנה וחצי הספה יתחילה להחריק מאוד.כשפניתי לשרות הלקוחות אמרו לי שהאחריות נגמר והם יכולים לתת לי 25% הנחה על רכישת ספה חדשה רק בתנאי שאם אני אזמין תכנאי (בתשלום 160 ש"ח כמובן)והוא יחלית שהספה באמת מחריקה.
וותרתי על ההצעה,כי אני לא יחזור לקנון לחנות הזות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפה לספה חדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נייט סליפ סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|