פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שני ב21/2 בשעה 17:00 רכשנו מזרן בסך 2000 ש"ח ולמחרת בבוקר ב22/2 בשעה 10:00 הופענו בחנות בבקשה לבטל את העסקה, לא קיבלנו את המזרן ולא עברו 24 שעות מהרכישה .מנהל החנות טוען שהוא לא מוכן לבצע ביטול עסקאות ואמר לנו דברו עם ההנהלה .פנינו להנהלה, והם לא הפנו אותנו לממונה על ביטולים הם טענו שהוא בישיבה ושהוא יחזור אלינו אף אחד לא חזר אלינו התקשרנו מספר פעמים וקיבלנו את אותה התשובה שהוא נמצא בשיחה ארוכה וכך במשך היום דחו ודחו אותנו. אנחנו זוג צעיר עם תינוק בדרך וכל שקל חשוב לנו, ואם היה לנו כסף היינו קונים מזרן של 5000 אבל זה מה שביכולת שלנו ועשינו טעות ברכישה של אותו מזרן. אנחנו לא יודעים מה לעשות אף אחד לא מטפל בנו ולא רוצים להחזיר לנו את הכסף בבקשה תעזרו לנו
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את הכסף בחזרה פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה