פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, הפרת חוזה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ירקונים, פתח תקוה כתובת:
ירקונים, פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני חודש וחצי הגעתי לסניף נייט סליפ סנטר בירקונים, פ"ת. השירות במקום מזעזע, המוכרת היתה חסרת כל סבלנות. כשרציתי לברר אודות פרטים על המוצר - איזה סוג בד עדיף, צבעים זמינים - לא משהו יוצא מגדר הרגיל, היא טענה שאני קונה פרפקציוניסטית ושפה זה לא קניון ושאני צריכה כבר לחתום כי זה מחיר טוב ואין לי מה לשאול שאלות. המיטה עלתה כ3500 שקל, זה לא כסף קטן.
בסופו של דבר חתמתי, כשאחת מה"הטבות" שקיבלנו היתה 21 ימי אספקה (אין לי מושג אם זה לא זמן ההספקה הרגיל). אחרי שחתמתי על העסקה, המוכרת הרשתה לעצמה "לאחל" לי לעבוד כמוכרת ולהבין כמה קשה לה. אני וחבר שלי שהגיע איתי היינו בשוק. פשוט הלכנו משם בפה פעור.

בפועל, המיטה מוכנה רק עכשיו, היא אמורה להגיע בהובלה רק בעוד שבועיים, כלומר הרבה מעל 21 ימי אספקה.
ההובלה היא בזמנים בלתי אפשריים - או בין 10 ל2 בצהריים, או בין 2 ל6 בערב, ללא כל הבטחה מתי, רק הודעה שעה מראש.
אני לא יכולה להגיע באמצע יום עבודה בהתראה של שעה או אפילו שעתיים מראש, אני עובדת רחוק מאזור מגוריי ואין לי רכב. זאת בקשה מוגזמת ולא ברור לי למה לא ניתן לספק לי את הסחורה בשעה מאוחרת ומוגדרת, נגיד 5 וחצי בערב. במוקד ההובלות מסרבים לעזור לי, ומפנים אותי למוכרת הבעייתית מהחנות, שלטענתם היתה צריכה להסביר לי על שעות האספקה מלפני שחתמתי על העסקה.

אין לי ברירה - או לקחת יום חופש מהעבודה או לבטל את העסקה.
שירות גרוע כזה עוד לא ראיתי. פשוט מתייחסים בזלזול ללקוחות. גם מעליבים, גם מסתירים פרטים חשובים מהלקוח בזמן ההזמנה מתוך אג'נדה שכבר יחתום ולקבל עמלה, גם לא באים לקראת הלקוח כשמתעוררת בעייה וגם לא עומדים בזמן האספקה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא רוצה שום קשר אליהם. אזהרה ללקוחות פוטנציאליים פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה