|
|
|
|
|
|
שרות גרוע ביותר- חברה ללא בקרת טיב |
נושא התלונה: |
יום שלישי 20 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
ביג קרית אתא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי שתי מיטות עם ארגז מצעים, ראשי מיטה מרופדים בבד דמוי עור ועם רגלי ניקל .
1. התקשר אליי המוביל ואמר לי שתוך חצי שעה הוא מגיע. יצאתי מיי מהעבודה והמוביל הגיע לאחר 3 שעות כשל פעם הוא אומר עוד חצי שעה
2. לא היו רגלי ניקל.
3.מיטה אחת הגיעה שבורה והמוביל לקח אותה חזרה.
4. שתי ראשי המיטות הגיעו עם חורים הפוכים... גם אותם הוא לקח חזרה..
5. חדש וחצי אני מחקה למיטות האלו ועד שהם מגיעים יש פשלות שכאלו.
|
המתנה ארוכה |
סוג הנזק : |
טיפול מייד ואיכותי ופיצוי על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נייט סליפ סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|