|
|
|
|
|
|
אי סיפוק המוצר המוזמן/מבוקש |
נושא התלונה: |
יום שלישי 31 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
צומת ירקונים |
כתובת: |
סניף ירקון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 5/1/06 הזמנתי מיטה זוגית דגם מור במידות 140\190, על גב ההזמנה ציינתי במפורש את המידות הדרושות לי כדילהלן: גובה חזית מיטה , מקסימום 37 ס"מ , גובה מזרן , 21 ס"מ , שלא יבלוט מהמיטה.
ביום 31/1/06 סופקה המיטה כשבסיס המיטה הגיע במידות לא מתאימות. למחרת , 1 לפברואר סופק בסיס מיטה מתאים והתברר כגבוה מדי וכל מידות המיטה שצוינו בהזמנה לא קוימו.
מאז אנו מנהלים משא ומתן עם גורמי החברה החל ממנהל החנות , מנחם , ועד מנכ"ל החברה , מר שוקי דנון , בעניין טיפול בנושא. עפ"י דעתנו לא חלה טעות של המפעל אלא התעלמות גמורה מבקשת הלקוח כשהטענה של הצד שמנגד היא: ששני ס"מ לכאן או לכאן אינם משנים. איננו מקבלים תשובה בלתי מקצועית זו. לצורך תיקון הטעות כביכול עלינו להמתין לפחות שבועיים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה והחזרת ההוצאה הכספית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נייט סליפ סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
יהושע מ. לוגיסטי |
שם ותפקיד: |
עוד בטרם קיבלנו את התלונה ,הלקוח טופל לשביעות רצונו,אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוח ,בגלל בעיות שאינם קשורות בנו ישירות ,אלא בנגריה,בעקבות מחסור בכ"א |
תגובה: |
הוחלפה חזית |
פתרון: |
|
|
|