פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי סיפוק המוצר המוזמן/מבוקש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
צומת ירקונים כתובת:
סניף ירקון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 5/1/06 הזמנתי מיטה זוגית דגם מור במידות 140\190, על גב ההזמנה ציינתי במפורש את המידות הדרושות לי כדילהלן: גובה חזית מיטה , מקסימום 37 ס"מ , גובה מזרן , 21 ס"מ , שלא יבלוט מהמיטה.
ביום 31/1/06 סופקה המיטה כשבסיס המיטה הגיע במידות לא מתאימות. למחרת , 1 לפברואר סופק בסיס מיטה מתאים והתברר כגבוה מדי וכל מידות המיטה שצוינו בהזמנה לא קוימו.
מאז אנו מנהלים משא ומתן עם גורמי החברה החל ממנהל החנות , מנחם , ועד מנכ"ל החברה , מר שוקי דנון , בעניין טיפול בנושא. עפ"י דעתנו לא חלה טעות של המפעל אלא התעלמות גמורה מבקשת הלקוח כשהטענה של הצד שמנגד היא: ששני ס"מ לכאן או לכאן אינם משנים. איננו מקבלים תשובה בלתי מקצועית זו. לצורך תיקון הטעות כביכול עלינו להמתין לפחות שבועיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה והחזרת ההוצאה הכספית פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
יהושע מ. לוגיסטי שם ותפקיד:
עוד בטרם קיבלנו את התלונה ,הלקוח טופל לשביעות רצונו,אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוח ,בגלל בעיות שאינם קשורות בנו ישירות ,אלא בנגריה,בעקבות מחסור בכ"א תגובה:
הוחלפה חזית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה