פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת רהיטים בזמן המיועד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
סניף ירקונים, צומת ירקונים כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 6/10 התקשרו אלי משירות הלקוחות של "ניט סליפ סנטר" והודיעו שחדר השינה יגיע אלי ביום שני ה10/10/11 ושאני אקבל הודעה טלפונית לגבי השעה המדוייקת. כמובן שבעלי המתין בבית לרהיטים ולשיחת טלפו מהמוביל לתאום הגעה , משלא נתקבלה כל שיחה עד אחרי השעה 13:00 הוא התקשר לשירות הלקוחות ושם נאמר לו שניתנה הוראה לעכב את ההזמנה מכיוון שהשיק שנתנו ב14/9/11לא נפרע וזאת מבלי ליידע אותנו על כך. למרות שהייתי בטוחה שהשיק נפרע התקשרתי לבנק ושם נאמר לי במפורש שהוא אכן נפרע ב19/9 התקשרנו גם לחנות וגם לשירות הלקוחות של החברה ואכן התברר להם שהוא אכן נפרע והטעות הייתה אצלם ביקשתי שהרהיטים יגיעו עוד באותו יום אמרו שיחזרו אלי ורק בשעה 15:08 התקשרו (לאחר מס' פעמים שהוהטח לי ולבעלי שיחזרו ולא חזרו אלא רק לאחר שיצרנו אנחנו אתם קשר) משירות לקוחות ואמרו שרק מחר , כלומר ב11/10 בבקר , ( עד עכשיו השעה 11:00)לא יצרו איתי קשר לגבי מועד האספקה החדש של הרהיטים. כאשר דברתי עם שירות הלקוחות הבהרתי להם שאני רוצה פיצוי על היום ש"התבזבז" בציפיה לרהיטים. ברצוני לברר מהו הפיצוי שאני צריכה לדרוש מהחברה על עגמת הנפש, ועל אי קבלת הרהיטם בזמן המובטח. ( כל התמורה עבור הרהיטים שולמה במלאה ביום ההזמנה).
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי עבור הזמן שחיכינו בבית לקבלת הרהיטים (נכון להיום 11 /11/10 יומיים) ועבור עגמת הנפש שנגרמה לנו ושיחות הטלפון המרובות והממושכות שניהלנו אתם. פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה