פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוחה של קיבלה הזמנה נושא התלונה:
יעקובסון נלי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי חדר שינה בתערוכת רהיטים אצל חברת נייט סליפ מס.הזמנה 420069
דגם פאפיטו , הבטיחו לי ליצור איתי קשר תוך שבוע שבועים וזה לא קרה.
כל הניסיונות שלי לקבל תשובה מה קורה עם הזמנה שלי היו ללא תוצאות.
לא חזרו אלי וכמה פעמים קיבלתי מספרי טלפונים שגוים למי עוד אני יכולה לפנות.
אשמח לקבל תשובה או שיחזירו לי כסף ששילתי עבור חדר שינה.
נלי יעקובסון 052-3790076

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה