פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מיטה ושידות וקבלת מתנה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי מיטה ושידות ביריד הריהוטים בגני התערוכה. הובטח לי לקבל מכונת קפה. ההבטחה מפי נציג החברה נכתבה במפורש בקבלה. לא נאמר לי שאקבל שובר אלא מכונת קפה. להפתעתי כשהגיעה הובלת המיטה והשידות לא הגיעה מכונת הקפה. נאמר לי ששובר ישלח לי בדואר, חיכיתי 3 שבועות נוספים ולא קיבלתי שום שובר. התקשרתי לנציגת שירות לקוחות שדיברה אליי בצורה מאוד לא נעימה ונתנה לי טלפון אחר. מה לעשות....התקשרתי. אמרו שישלחו לי בדואר רשום. לקח שבועיים נוספים עד שקיבלתי את השובר ואז גיליתי שתוקפו יפוג שבועיים מהתאריך שקיבלתיו בדואר. מהר מהר התקשרתי לממשו ונאמר לי שאין במלאי ויחזרו אליי - חברת לואי קפה. לא חזרו אך הבטיחו שיממשו את השובר. כשחזרתי אליהם והיה במלאי, ביקשתי שישלחו לי הביתה את המכונה...כמובן שנדרשתי לשלם על כך! חייבו אותי על משלוח ועל קפסולות אך התקשרו אליי ואמרו שפג תוקף המבצע ואיני יכולה לקבל את המוצר. כמובן שלא ביטלו את החיוב בכרטיס האשראי! עברו כ 4 חודשים מאז רכשתי את המיטה ולא קיבלתי את המוצר הנלווה.
עם כל הכבוד לחברת הקפה המהוללת, לא עימם ביצעתי את ההסכם אלא עם נייט סליפ והיא החברה שצריכה לתת דין וחשבון ולספק את המוצר באופן מיידי.
שירות לקוי באופן חסר תקדים, בזבוז זמן, שקר בפרסום ובקבלה, גניבה באור יום
לעולם לא ארכוש עוד בחברת נייט סליפ
מתחילה בתהליך תביעה משפטית נגדם
עוגמת נפש סוג הנזק :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
אסף, מנהל לוגיסטיקה שם ותפקיד:
בוקר טוב
קיבלתי את תלונתך
אני אבדוק ואחזור אליך בהקדם
אסף
תגובה:
כנל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה