פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כל מה שרק אי אפשר לחלום! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר חיפושים רבים הזמנו מיטה זוגית מתכווננת ב"נייט סליפ סנטר" סניף ר"ג. קיבלנו את המיטה ב 20.3.12. לאחר שהמיטה הורכבה שמנו לב שהיא נמוכה במיוחד. היה נדמה שאנו ישנים על מזרונים המונחים על הרצפה. גם המגירות נמוכות במיוחד ולא נוחות לגישה . אנו בני 50+ וגובה כזה אינו מתאים בכלל ובפרט בגילאים מתקדמים יותר! כמו כן גם המזרונים מונחים בצורה לא יציבה על מסגרת המיטה!
מס 'ימים לאחר מכן חזרנו לחנות דיברנו עם מנחם מנהל החנות וביקשנו החזר כספי או החלפת המוצר.
נשלחנו למנהל השיווק ערן ולשירות לקוחות וביקשנו לטפל בנושא. אף אחד לא חזר אלינו!
לאחר שהתלוננו מספר פעמים שלחו אלינו נגרים על מנת להגביהה את המזרונים. זה אינו פתרון מעשי היות זה רק מגביר את חוסר היציבות של המיטות ואת המרחק מהמגירות.
עד היום (8.5.12 ) המיטה לא תוקנה. כל פניותינו נענות בחוסר סבלנות ובחוסר אדיבות.
המלצתנו החמה – אם אתם רוצים לקנות מיטה אל תעשו זאת בשום אופן ברשת נייט סליפ סנטר ברגע שתשלמו לא לכם יהיה עם מי לדבר! וזאת בנוסף לכך שהסחורה גרועה והשירות בלתי נסבל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה