פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רהיטים באחריות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הפטיש 6 נס ציונה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.08.11 רכשתי בחנות נייט סליפ בנס ציונה 2 מנגנוני מיטה של סימונס ו 2 מיזרונים של סימונס .
את ההובלה וההרכבה של המוצרים ביצעו מרכיבים מוסמכים אשר נשלחו על יד החברה
לפני חודש הוצאנו את המזרנים לניקוי גילנו שהמיטות הונחו על גבי ארגז מצעים בצורה לא ממקצועית חוטי החשמל וחוטי בקרת השלט של המיטה הועברו בין המיטה והארגז וכתוצאה מהלחץ הבידוד של החוטים נקרע . המתח העובר בחוטים הללו 220v ויש חשש גדול להתחשמלות
וגרוע מיכול קצר והתלקחות של המזרון תוך כדי שינה .

בהשוואה בין מנגנוני ההתקפלות של המיטות מיטה אחת התקפלה פחות .

איש שרות שנישלח לתיקון לא הסכים להחליף את החוטים הגלויים הוא פירק את שני המנגנונים
טען שנעשה נזק לציר בתוך המנגנון .

יתכנו שני סיבות לנזק במנגנון :

1. אני בחור ששוקל 130 ק"ג ויתכן שהמשקל העודף שלי גרם לנזק . בחנות המליצו לנו על סימונס לא אמרו לנו שהמנגנון לא מסוגל לשאת את משקל גופי.

2. או יתכן שקיבלתי את המערכת כך כי אף פעם לא השווית בין שני המנגנונים. (עלי לציין כי
שני המנגנונים עובדים תקין אבל אחד מתקפל פחות מהשני באזור הרגליים)

זה חודש ימים שאני ממתין לתיקון . ועדיין לא קיבלתי מענה.
יש לי אחריות מהחברה למנגנון 5 שנים ולמנוע ולשלט 3 שנים.בסך הכל עברו רק מספר חודשים מהקניה.
מבקשים ממני לשלם סכום 4200 שח כאשר יש אחריות למוצר . סוג הנזק :
אבקש להחליף את השלט הנוסף שלא החליפו ואת 2 חוטי החשמל למנועים . כדי למנוע שרפה. פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה