פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איפה החזר כספי ?!?! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רוז'נסקי 18 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.02.12 רכשתי מזרון סימונס ב 4300 ש"ח, במעמד החוזה נאמר וגם נרשם בחוזה, שאם המזרון לא לשביעת רצוני, אני אקבל החזר כספי מלא, לאחר כשבוע המזרון הוחזר לסניף נייט סליפ בראשון לציון, מנהל המקום מאיר הבטיח שאקבל החזר כספי תוך שבועיים, עד היום לא קיבלתי החזר ! כל פעם תירוצים אחרים( תקבל בשבוע הבא, המזכירה חולה, המזכירה בחופשה ועוד...) התנהגות זו מעוררת כעס וגורמת לעוגמת נפש ! אני חירש, בכל פעם אני מבקש מאנשים המקורבים לדבר בשמי בטלפון, וכן הייתי בסניף מספר פעמים ! די, נמאס !!! ליצירת קשר לשלוח sms בלבד
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מיידי !!! ללא כל דיחוי נוסף !!! פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
נמרוד בטאן, מנהל אגף לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. חשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו. תגובה:
מלוא הכסף הוחזר ללקוח ואף לא נגבה דמי ביטול שהחוק מאפשר לנו.
וזאת כמחוות שירות ללקוח.

בברכה,

נמרוד
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה