איפה החזר כספי ?!?! |
נושא התלונה: |
יום ראשון 26 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רוז'נסקי 18 |
כתובת: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.02.12 רכשתי מזרון סימונס ב 4300 ש"ח, במעמד החוזה נאמר וגם נרשם בחוזה, שאם המזרון לא לשביעת רצוני, אני אקבל החזר כספי מלא, לאחר כשבוע המזרון הוחזר לסניף נייט סליפ בראשון לציון, מנהל המקום מאיר הבטיח שאקבל החזר כספי תוך שבועיים, עד היום לא קיבלתי החזר ! כל פעם תירוצים אחרים( תקבל בשבוע הבא, המזכירה חולה, המזכירה בחופשה ועוד...) התנהגות זו מעוררת כעס וגורמת לעוגמת נפש ! אני חירש, בכל פעם אני מבקש מאנשים המקורבים לדבר בשמי בטלפון, וכן הייתי בסניף מספר פעמים ! די, נמאס !!! ליצירת קשר לשלוח sms בלבד
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי מיידי !!! ללא כל דיחוי נוסף !!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
נמרוד בטאן, מנהל אגף לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. חשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו. |
תגובה: |
מלוא הכסף הוחזר ללקוח ואף לא נגבה דמי ביטול שהחוק מאפשר לנו.
וזאת כמחוות שירות ללקוח.
בברכה,
נמרוד |
פתרון: |
|
|