פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב חברת נייט סליפ למוצר שנקנה בחנות החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
אזור תעשיה כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אנחנו זוג גמלאים. ב18.07.12 רכשנו, בסניף ירקונים, מזרן ובסיס למזרן מאיש מכירות בשם ערן. מס הזמנה 486302. סכום הקניה כולל הוא 7400 ש"ח שמתוכם בסיס המזרן הוא 800 ש"ח. על אף שהובטח לנו שהמוצרים יסופקו בהקדם. עקב עיקוב ביצור וקשיי תאום בקבלת המוצרים (זאת לאחר שבמועד ההספקה המקורי המתנו 6 שעות ורק אז נודע לנו שהמוצרים שלנו כלל לא העומסו על הרכב). המוצרים התקבלו בהיעדרותנו ב14.8.12.
כשבדקנו את המוצרים הסתבר שבסיס המיטה יוצר בתת רמה וסיכן את שלמות המזרן ולכן החלטנו שאנו לא מעוניינים בבסיס המזרן .
פניתי טלפונית לחנות סניף ירקונים, והסברתי למנהל החנות מר אדי שאינני יכול לקבל את הבסיס ושאלתי על אפשרות שדרוג לבסיס אחר, אשר הוצע לנו בעת הקניה במחיר של כ2000 ש"ח. מר אדי אמר לי שבסיס כזה עלותו כעת לאחר הנחה היא בסביבות 3800 ₪. לאחר מחשבה שנייה החלטנו שזה יקר לנו מדי והודעתי למר אדי שברצוננו להחזיר את הבסיס ולקבל החזר של כספי בגין הבסיס בלבד. הוא הפנה אותי למחלקת שרות של חברת נייט סליפ. נציגה במחלקת שרות , לאחר שהבינה שמדובר בהחזרת המוצר הפנתה אותי שוב לחנות. ושוב דיברתי עם אותו מר אדי שהסביר לי ארוכות שזה לא מתפקידו לטפל בהחזר המוצר והבטיח לי שמחלקת שרות תטפל בזה. שוב קבלתי שיחת טלפון ממחלקת השרות של חברת "נייט סליפ" ושוב נאמרו לי לפנות לחנות בכדי לטפל בהחזר המוצר.
ושוב פניתי ב21.8.12 לאותו מר אדי והוא הודיע לי שהוא לא מקבל את הבסיס והוא לא יטפל בזה.
ברצוני לציין :
1.פניתי בכתב (בדו"א) לנייט סליפ סנטר ולא קבלתי תשובה.
2. מר אדי מנהל סניף ירקונים של נייט סליפ, התייחס אלי בצורה גסה מעליבה ומשפילה.
3.אנו משתמשים בבסיס המזרון הישן ובסיס המזרן שנשלח אלינו עומד ללא שימוש ומפריע לנו .
אבקש את עזרתכם בכדי שאוכל להחזיר את המוצר ולקבל את כספי בחזרה.
כספי סוג הנזק :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
נמרוד בטאן,מנהל תחום ל שם ותפקיד:
שלום רב,
ראשית,אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר.
אני מצר מאוד על השתלשלות הנעשה,
וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו.



תגובה:
לאור העובדה כי אתה לקוח של חברתנו,ועל מנת שתמשיך להנות ולרכוש מוצרים שבחזקת חברתנו.
סיכום עם הלקוח:
איסוף המשטח והענקת מוצרים יקרים יותר מהמשטח.
עת איסוף המשטח,תקבל את המוצרים היקרים יותר.
תודה שפנית אלינו.
בברכה,
נמרוד בטאן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה