|
|
|
|
|
|
מוצר פגום ושירות פגום עוד יותר |
נושא התלונה: |
שושני אוהד |
שם/כינוי: |
יום חמישי 11 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מיטה + מזרן 1.8*2.00 של סימונס אצל הנ"ל תמורת 11,500 ש"ח.
המוביל איחר ב-3 שעות. הובטח לי פיצוי נאה שהתברר כמגן מזרן ב-20 ש"ח. המיטה הורכבה ברשלנות תוך פגיעה בגוף הרהיט. המזרן הועלה במעלית למרות שלא מתאימה למידותיו וכמו כן הוא קטן ממה שהוזמן - 1.76*1.95. שירות הלקוחות מבטיחים כבר שלושה ימים לחזור אליי אבל מתעלמים.
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי, החלפת מוצר, י ח ס!!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נייט סליפ סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
נמרוד בטאן,מנהל תחום לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
ראשית,אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר.
אני מצר מאוד על הרגשתך והשתלשלות הנעשה,
וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו |
תגובה: |
סוכם שבתאריך 23.10.2012 ייכנס אליך איש שירות שיאבחן את טענותיך וייתן לך פיצוי שתי כריות בנוסף לריפודית כמחוות שירות על איחור המוביל. |
פתרון: |
|
|
|