נמרוד בטאן,מנהל תחום לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
בתאריך 23.10.2012 ביקר איש שרות בביתך ואבחן שהמיטה והמזרן תקינים.
אבקש להבהיר כי המצור עומד בתקינת החברה וכי את מידת המרן מוצר אלסטי יש למדוד במצב מאמץ ולא רגיעה, קרי, כאשר נמצא בשימוש ומופעל לחץ על משטחו העליון.
לאחר בחינת הנתונים וניתוחם לא מצאנו בתלונתך בסיס להניח, כי המוצר פגום ואו תלונתך אינה נכללת בחובת האחריות.
לכן, לפנים משורת הדין ומבלי לפגוע בזכותנו אנו מציעים לך את אחת מהאפשרויות הבאות
1.ביטול העסקה והחזרת המוצרים. נטל ירידת ערך של המוצרים, הרכבתם והובלתם יהא על חשבון החברה.
2.ייצור של מזרן במידות חריגות,יהא בתוספת תשלום.
לתשומת ליבך, דבריך מהווים הוצאת דיבה ואמירתם, לשון הרע.
אבקשך להחליט עד תאריך 31.10.2012 בפקס חוזר ואו במייל ואו במכתב.
מספר פקס-0732250522 .מייל- [email protected] מכתב- לכתובת השיקמה 40, כפר סבא.
במידה ולא תתקבל תשובה עד מועד הנ"ל, אנו נראה כי הינך נשאר עם המוצרים.
|
תגובה: |
|
פתרון: |
|
|