פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיכום ביניים נושא התלונה:
שושני אוהד שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לפנייתו של מ בטאן - מנהל שירות הלקוחות של החברה. לצערי לא ברור לי, מדוע אם הזמנתי מזרן במידה מסויימת אני צריך להוסיף כסף ע"מ לקבל אותו, ומדוע, אני צריך לחתום על התחייבות שאני יודע שהגודל חריג? הרי זה הגודל שהזמנתי מלכתחילה. כ"כ ההסבר שקיבלתי לגביי הבקשה הנ"ל היא שאחרי תקופה מסויימת, המזרן גדל ולכן עלולות להתעורר בעיות מסויימות. פניתי היום למספר גורמים מאוד בכירים בענף, ואשמח לשמוע את דעת האתר המופלא הנ"ל או הצופים, האם מישהו אי פעם שמע על מזרן שגדל עם השנים? סימונס או חברה אחרת?
כ"כ נאמר לי שיש להם אפשרות של סטייה של עד 5% בגודל המזרן ואין לי אפשרות להתלונן על כך. על זה מישהו שמע?
למישהו קרה?
למרות שהסכמתי בתחילה לבטל אני חזרתי בי. אני לא אמור לישון חודשיים על הרצפה בגלל טעות שלהם.
ב-1/11 הובטח לי ע"י אסף לשם - מנהל הלוגיסטיקה וסמנכ"ל החברה, שהוא יבוא אליי לבדוק את המוצר.

עלבון סוג הנזק :
מוצר חדש ותקין פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
נמרוד בטאן, מנהל אגף לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. אני מצר מאוד על השתלשלות הנעשה, וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו. תגובה:
תשובה בתלונה הקודמת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה