פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אספקה, זלזול ויחס לא הוגן נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ב' 8.10.2012 בביקורי בתערוכת הרהיטים ביומה האחרון, מצא חן בעיני חדר שינה של חברת נייט סליפ סנטר, בדקתי את המוצר נראה במצב טוב וביצעתי את עסקת הרכישה, בוצעה הזמנה כראוי, העובדת של החברה הייתה נחמדה והכל טוב, בהזמנה נכתב וגם נאמר לי שתוך שלושה ימים החדר אצלך בבית, חזרתי הביתה בשעה מאוחרת עייף אך שמח ובישרתי לאשתי שבעוד שלושה ימים נקבל את החדר החדש, יום למחרת התחלנו בהכנות פינוי החדר הישן, צביעת החדר והכנתו .
עוברים הימים ואף גורם של החברה או מהמובילים לא התקשר, לאחר שבוע התחלתי לדאוג וניסיתי להתקשר לחברה למספר טלפון שנמצא בהעתק ההזמנה שבידי,עברתי מסכת של טרטורים מגורם לגורם כאשר אם מישהו עונה היה אומר אני לא הכתובת ותפנה לשירות לקוחות , שירות הלקוחות לא ענו בשום טלפון ובשום יום מימי השבוע, היחידה שהייתה עונה זאת המרכזית כעוסה תמיד וכל הניסיונות לשוחח עם גורם החברה כולל ההנהלה עלו בתוהו וכך עברו להם עוד שבועיים ממועד האספקה שבהם התקשרתי יום יום לחברה ואין מענה, באחת השיחות המרכזנית הכעוסה אמרה שהיא יכולה לשלוח להם מייל, ביקשתי שתשלח מייל דחוף לשירות לקוחות ולהנהלה ושום דבר לא השתנה.
ביום 28.10.2012 התקשרתי לחברת ויזה וביקשתי לבטל העסקה ולאחר יומיים קיבלתי תשובה בדואר שזה בטיפול.
לאחר הביטול בשבוע ימים התחילו נציגי החברה להתקשר אליי בכדי להבין מה קרה, גם אחרי שהם טועים ומודים בטעות מנסים לתקן את הטעות שלהם בנסיונות שידול ושכנוע שאין לזה שום טעם, מכביד מעליב ופוגע גם לאחר שמנהל החברה שאל אותי , האם יש על מה לדבר הודעתי לו חד משמעית שמבחינת הפתרון היחידי זה ביטול העיסקה מאחר והם לא עמדו בהתחייבות שלהם ולכן איבדתי אימון ולא ארכוש יותר מוצרים דרכם, לגבי עוגמת הנפש , הפגיעה , בזבוז הזמן היקר אני אתבע בדרך שלי. וגם אז לא הפסיקו להתקשר אליי פעמיים שלוש ביום ולהפריע לי במהלך העבודה בכדי לרצות אותי, מרוב ייאוש ניסיתי לשמוע אחד הנציגים בשם שאול שניסה בכל מחיר לרצות אותי אבל שהבנתי את מהות "הזיכוי " כביכול שהוא רוצה לתת לי סירבתי בתוקף לכל פתרון וביקשתי שלא יטרידו אותי יותר בטלפון.
אני רואה באירוע הרבה זלזול מצד החברה וניסיונות שלהם לתקן את הטעויות שלהם גרר אותם לפגיעה נוספת בלקוח. חבל!! שחברה מכבדת את עצמה מגיעה למצב כזה.
דרוש פיצוי מיידי בערך כספי של 3000 ש"ח ולא מוצרים.

בזבוז כסף ושעות רבות של מריטת עצבים סוג הנזק :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
נמרוד בטאן, מנהל מחלקת שירות שם ותפקיד:
שלום רב, ראשית,אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. אני מצר מאוד על השתלשלות הנעשה, וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו. תגובה:
המתנתי 3 ימים לקבלת החדר שינה, ולאחר של קיבלת את החדר שינה.
פנית אלינו ודרשת לבטל את העסקה.

אנו ביטלנו לך את העסקה, והשבנו לך את מלוא סכום הכסף אשר שילמת.
ואף לא גבינו דמי ביטול כפי שמאפשר לנו החוק.

אני מקווה שבעתיד תרכוש מוצרים של חברתנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה