פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ייחס מזלזל, שירות לקוחות שלא יודע לתת שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-5 חודשים קנינו מיטה ומזרן ברשת נייט סליפ, סניף נתניה. בתקופה אחרונה המיטה חורקת לא רק כשמתהפכים במיטה, אלא כשסתם נוגעים בה. התקשרנו להזמין טכנאי בתחילת אפריל. נאמר כי הטכנאי יגיע ב-17.04, השעה תתואם יום לפני טלפונית. יום לפני (16.04) היה חופש, כמובן שלא חכינו לקבל טלפון מהחברה, הנחנו כי הטכנאי יצור קשר ביוםההגעה 17.04. עד שעות הצהריים לא קיבלנו טלפון, לכן התקשרנו לשירות לקוחות של החברה. להפתעתינו התגלה שהקריאה לא קיימת במערכת והטכנאי לא יגיע היום. כשביקשנו לבדוק נסיבות המקרה נאמר על-ידי הנציגה כי אין לכך שום משמעות, הקריאה לא קיימת ואין לה איך לעזור חוץ מלקבוע מועד אחר. הנציגה דיברה בילזול ו"לא הבינה" איכן הבעיה. הוסבר לה כי במיוחד נלקח יום חופש - אנו עובדים בתל-אביב וגרים בנתניה, לכן אין באפשרותינו לקפוץ לפי קריאת הטכנאי. הנציגה ענתה כי לא ביקשו מאיתנו לקחת יום חופש, ועלינו להוכיח כי באמת התקשרנו ודיברנו עם המוקד, וניתקה את הטלפון. כמובן, שלא היינו באים בתלונה על יום חופש אם הטכנאי היה מגיע כפי שסוכם, אך לא ייתכן שהפנייה פשוט נמחקת ואף אחת לא אחראי על כך ואף לא מתנצל על המצב. פנינו לחברת סולולר, נשמח להציג הוכחה לנציגה ג'ני על כך שבאמת דיברנו עם המוקד.
לבסוף, אנו מצפים:
1. התקלה (חריקות) תטופל ונוכל לישון במיטה בשקט
2. נציגה ג'ני תתנצל על הייחס המזלזל
3. החברה תיקח אחריות ותמצה דרך לפצות אותנו על 2 ימי חופש (עוד יום אחד ידרש כשהטכנאי סופסוף יגיע), בזבוז זמן וייחס מעליב ולא הוגן.

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
נמרוד בטאן, מנהל אגף לקוחות שם ותפקיד:




שלום רב, ראשית,אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. אני מצר מאוד על הרגשתך, וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו
תגובה:

נציגה מטעמנו תצור עמך קשר טלפוני בנוגע לתיאום של הגעת איש שירות ובקשר לשאר דברייך הנושא ייבדק לעומק ובתום טיפול נעדכן אותך.
בברכה,
נמרוד
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה