|
|
|
|
|
|
אספקה לא נכונה ושירות הכי מזלזל שרק אפשר לתת |
נושא התלונה: |
פיינגולד סתוית |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשת שתי מיטה ושתי שידות.
קיבלתי את המיטה והשידות רק הידיות לא היו נכונות (מזעזעות).
עברה כבר חצי שנה וכל פעם יחס מזלזל יותר מקודמו בשיחות. מעולם לא קיבלנו את הידיות ולא חזרו אלי. הבחור האחרון שדיברתי איתו, בשם נועם, היה חוצפן ומתנשא ושיבר אלי באופן מאד מזלזל.
|
חוסר שירות |
סוג הנזק : |
שיחליפושירותי יחליפו את הדיות של השידות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נייט סליפ סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
נמרוד בטאן, מנהל אגף לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. חשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו. |
תגובה: |
טופל לשביעות רצון הלקוחה.
בבררכה,
נמרוד |
פתרון: |
|
|
|