פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התעלמות מהלקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.3 הוזמן חדר שינה , קיבלנו טלפון מהחברה שבתאריך 9.5 בין השעות 12.00-16.00 תקבלו את החדר. בעלי נשאר בבית להמתנה אבל בשעה 15.00 בערך קיבלתי טלפון מוזר מהחברה "מצטערים אבל המוביל הודיע לנו שהחדר נפגע ולא תוכלו לקבל, כאשר נקבל תאריך חדש מנגריה נודיע לכם".ביקשנו להסביר מה נפגע איך נפגע, תספקו לנו חלק , אנחנו לפי החג עם אורחים מחו"ל בדרך מה נעשה . אף אחד לא נותן הסבר וגם מתעלמים מאיתנו. היום יום א' 12.5 התקשרתי שוב לשרות לקוחות התאריך שמופיע לאספקה הוא 29.5 , כאשר ביקשתי לשוחח עם המנהלים הם עסוקים , יחזרו אליך ואל תתקשרי שנית כי זו התשובה שתקבלי.
היחס גרוע, שקרים, מזעזע.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
נמרוד בטאן, מנהל אגף לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. חשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו. תגובה:
הכול סופק ללקוחה לשביעות רצונה.
ואכן מה שנפגע בהובלה הוחלף במוצר חדש.

בברכה,

נמרוד
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה