פרטי התלונה

תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה של מוצר כפי שהובטח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גיבורי ישראל 5 נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמי ערן השכל. רכשתי מזרון בסניף נייט סליפ בנתניה בתאריך ה- 17/5/13
מס' הזמנה - 650372.
שמו שם איש המכירות שמכר לי ולבת זוגתי את המזרון הוא אנטוניו.
כאשר רכשנו את המזרון אנטוניו הבטיח לנו שהוא יגיע אלינו תוך 10 ימי עסקים ואולי אפילו קודם.
בימים האחרונים אני חווה חווית שירות איומה מצד צוות העובדים שלכם.
לא רק שאף אחד לא טרח להתקשר אלי על מנת לעדכן אותי מה מצב ההזמנה שלי אלא שגם לאחר כמה שיחות טלפון מצידי נאמר לי שלא יעמדו במסגרת הזמנים.
התקשרתי למרכז השירות שלכם כבר 3 פעמים.

בפעם הראשונה ענה לי בחור נחמד שאמר לי שהמזרון יגיע ביום רביעי הבא (איחור של 4 ימי עסקים) אולם לאחר שאמרתי לו שאני צריך לקבל את המזרון אחרי 10 ימי עסקים הוא אמר שיקדים את האספקה ליום שני הבא. אמרתי לו שעם זה אני יכול לחיות והוא הבטיח שיבדוק ויחזור אלי.
מיותר לציין שהוא מעולם לא חזר אלי.
היום ניסיתי להתקשר בשנית ולאחר 40 דקות המתנה על הקו נאמר לי שהמזרון יגיע ב- 10/6/13.
אמרתי לנציגת השירות שזה לא מקובל עלי וחזרתי על הסיפור.
היא ביקשה ממני להמתין על הקו על מנת לבצע בדיקה ובזמן זה השיחה נותקה מסיבה שאינה ידועה לי.
למרות שהיה לנציגת השירות את מספר הטלפון שלי היא לא חזרה אלי.
התפניתי שוב בשעה 15:40 וניסיתי להתקשר בפעם השלישית. לאחר המתנה של חצי שעה על הקו השיחה נותקה מבלי שנציג ענה לי.

לפני כחצי שעה דיברתי שוב עם אנטוניו והוא הבטיח לי שהמזרון יגיע בזמן כפי שהובטח לי.
אני דורש לקבל את המזרון עד ליום חמישי הקרוב או שאני אבטל את ההזמנה.

רק לידיעתכם אני מצאתי מחיר יותר אטרקטיבי למזרון באותה רמה והסיבה היחידה שלא ביטלתי את ההזמנה עד כה היא בגלל שאמרתם לנו שניאלץ לשאת ב-25% מהעלות כי כבר החלו לייצר את המזרון.
אז לידיעתכם לחוזה יש 2 צדדים ובמידה ולא תעמדו בזמן האספקה אני אדרוש לבטל את ההזמנה מבלי לשלם אגורה.

בברכה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה/ אספקה בזמן פתרון נדרש :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
נמרוד בטאן, מנהל אגף לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. אני מצר מאוד על השתלשלות הנעשה, וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו.

אני אבדוק באופן אישי את הנעשה במקרה הספציפי שלך ואפיק לקחים.
תגובה:
בחוזה עליו אתה חתום כתוב ימי עבודה משוערים, ולכן בתאריך 05.06.13 ההך תקבל את המוצרים אשר רכשת מחברתנו.

תודה שרכשת בנייט סליפ סנטר.

בברכה,
נמרוד
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה