סירובו של אבי, עובד נייט-סליפ סגולה פ"ת, לבטל עסקה מיום 20/08/13 |
נושא התלונה: |
חרזי והררי דרורית ובתשבע |
שם/כינוי: |
יום רביעי 21 אוגוסט 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף סגולה פתח-תקוה - אבי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום 20/08/13 , בצענו דרורית חרזי ואנוכי (בתשבע הררי), עסקה בנייט-סליפ, בסניף סגולה פ"ת, מול אבי. הזמנה מס' 2701135. למחרת, דרורית שחתמה על ההזמנה, בטלה את העסקה בשיחה טלפונית עם אבי. בנוסף, ביטול העסקה נשלח לו במכתב בתאריך 23/08/13 , והוא אכן אישר את קבלתו.
ב- 01/09/13 נדהמנו לגלות מתוך שיחה טלפונית עם אבי שאינו מבטל את העסקה והוא מתכוון לגבות סכום של כ-300 ש"ח כ"עונש" על ביטול העסקה. ב 02/09/13 אני, בתשבע (ברשות דרורית כמובן) נדהמתי עוד יותר לגלות מול חב' האשראי, שאכן אבי לא ביטל את העסקה.
לאור האמור לעיל, אנו דורשות לפעול לביטול מיידי של העסקה על פי חוק, ולמנוע את החיוב לתאריך 10/09/13. דרורית ואני מעדיפות למנוע את השימוש באמצעים העומדים לרשותנו על פי חוקי הגנת הצרכן. תודה מראש ושנה-טובה. בתשבע.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול מיידי של העסקה מול חברת האשראי על פי חוק, עוד לפני החיוב ב-10/09 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
נמרוד בטאן, מנהל אגף לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. אני מצר מאוד על השתלשלות הנעשה, וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו. |
תגובה: |
העסקה בוטלה.
ונגבה דמי ביטול על פי החוק.
|
פתרון: |
|
|